کد خبر: 1206975
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۰
دوم آبان۱۴۰۱ بود که رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی خبر داد «۱۰نفر از عوامل مرتبط با رژیم‌صهیونیستی که عمده اقدامات این افراد شناسایی نیرو‌های اطلاعاتی فعال در حوزه مبارزه با رژیم‌صهیونیستی بوده است با رصد اطلاعاتی دستگیر شدند

جوان آنلاین: جاسوسی برای موساد شاید ننگین‌ترین کاری باشد که یک انسان قرن بیست‌ویکمی می‌تواند داشته باشد. مثل مجری‌گری و خبرنگاری اینترنشنال و شبکه‌های توجیه‌کننده جنایات صهیونیست‌ها. در زمانه‌ای که اجماع جهانی علیه رذالت‌های اسرائیل هست، کسی که در وطن اسلامی، پول می‌گیرد یا با اغراض کینه‌ورزی علیه نظام و حکومت، به کشور و ملتش خیانت می‌کند و برای بمبگذاری‌ها، خرابکاری‌ها و ترور دانشمندان به موساد گرا می‌دهد، سزاوار بدترین نام‌ها و سخت‌ترین مجازات است. دیروز چهار تن از این جاسوسان به دار مجازات آویخته شدند و با اشرافی که بر باقی جاسوسان که فعلاً در مرحله رصد قرار دارند هست، باید منتظر مجازات‌های بعدی باشیم و این شامل اراذل و اوباشی که برای تحرکات قومیتی و ناامنی منطقه‌ای مزدبگیر موساد شده‌اند هم می‌شود.
به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه، دوم آبان۱۴۰۱ بود که رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی خبر داد «۱۰نفر از عوامل مرتبط با رژیم‌صهیونیستی که عمده اقدامات این افراد شناسایی نیرو‌های اطلاعاتی فعال در حوزه مبارزه با رژیم‌صهیونیستی بوده است با رصد اطلاعاتی دستگیر شدند.»
به گفته عتباتی، اعضای این گروه با هدایت مستقیم افسران جاسوسی موساد اقدام به شناسایی نیرو‌هایی که با بخش‌های امنیتی کشور همکاری داشتند، می‌کردند و با ربایش، تهدید و ضرب و شتم قصد تخلیه اطلاعاتی آن‌ها را داشتند. این افراد همچنین افرادی را هم ربوده و با تهدید و شکنجه از آن‌ها می‌خواهند به دروغ خود را مأموران امنیتی ایران معرفی و در پی آن اکاذیبی نسبت به مأموریت‌های آتی آن‌ها منتشر کنند. این افراد در قبال مأموریت‌های انجام‌شده مبالغی را از عوامل رژیم‌صهیونیستی و افسران موساد در چند نوبت دریافت کرده بودند.
این گزارش حاکی است افراد مورد اشاره با برقراری ارتباط تصویری با افسران موساد دارای ارتباط مستقیم با آن‌ها بوده‌اند و اقدامات اعضای این گروه در استان‌های آذربایجان‌غربی، تهران و هرمزگان انجام می‌شده است. اعضای این گروه در چندین فقره اقدام به آتش زدن خودرو‌ها و منازل برخی افراد مرتبط با نهاد‌های امنیتی جمهوری اسلامی ایران و با تهیه تصویر و ارسال برای افسران موساد، پول دریافت کرده بودند.
این افراد حتی در مواردی اقدام به حذف فیزیکی و ترور نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی کرده بودند که خوشبختانه ناموفق بود. این پرونده ۱۰محکوم دارد که چهار محکوم اصلی آن به نام‌های وفا هناره، آرام عمری، رحمان پرهازو و خانم نسیم نمازی صبح دیروز به جرم محاربه و افساد فی‌الارض از طریق همکاری اطلاعاتی با رژیم‌صهیونیستی به قصد برهم زدن امنیت کشور اعدام شدند.

موساد برای خرابکاری اراذل و اوباش را اجیر کرد
بر اساس دستور افسر سرویس موساد، یکی از محکومان چند عنصر شرور، اراذل و اوباش از جمله متهم ردیف اول پرونده به نام وفا هناره (سرشبکه) را معرفی می‌کند. وفا هناره در ادامه به یکی از عناصر اصلی عملیات‌های سرویس اطلاعاتی موساد در ایران تبدیل می‌شود و با طراحی و ایجاد تیم‌های عملیاتی در اقدامات مختلف عملیاتی این سرویس در کشور فعالیت می‌کند.
با بررسی‌های فنی و اعترافات، وفا هناره نسبت به ارتباط‌گیری با عامل سرویس موساد ابراز خرسندی و اعلام می‌کند حاضر است هر درخواستی که از وی در داخل کشور داشته باشند، انجام دهد. این گزارش حاکی است شبکه موصوف با اهداف موساد تشکیل می‌شود تا مأموریت‌های محوله سرویس اطلاعاتی رژیم‌صهیونیستی را به قصد برهم زدن امنیت داخلی از روش‌های ترور، آدم‌ربایی، تخریب و آتش‌سوزی عملی سازد تا از این طریق امنیت داخلی کشور با ایجاد رعب و وحشت مختل شود.
این شبکه مخوف اقدامات خود را در شهر‌های مختلف از جمله تهران، میناب، تبریز با هدایت سرویس اطلاعاتی موساد انجام داده است. تعقیب و ربایش مسلحانه افراد مرتبط با نهاد‌های امنیتی جمهوری اسلامی ایران، آتش زدن خودرو‌ها و منازل افراد مدنظر و تهیه فیلم و عکس و ارسال مستندات به افسر موساد از جمله اقدامات متهم و گروه وی بوده است. متهمان در طول زمان همکاری با افسر اطلاعاتی موساد دستورات وی را اجرا و پس از انجام هر دستور مبالغی را از طریق وفا هناره دریافت می‌کردند.
بنا بر مستندات موجود در پرونده متهمان برای همکاری با موساد، از طریق کیف پول دیجیتالی در دفعات متعدد، برای اقدامات خود از جمله خرید اسلحه و تجهیزات مورد نیاز ارز دیجیتال دریافت کرده‌اند. وفا هناره در ادامه همکاری اطلاعاتی و خرابکارانه خود با سرویس موساد، با هدایت اعضای گروه خود اقدامات مختلفی را انجام می‌دهد که در نهایت در دام سربازان گمنام امام زمان (عج) گرفتار می‌شود. در نهایت پس از طی روند تحقیقات و تشریفات قانونی قضایی، دادگاه پس از برگزاری جلسات رسیدگی به پرونده با حضور متهمان و وکلای ایشان و اخذ دفاعیات، با توجه به موارد و ادله احصایی و گزارش مبسوط اداره کل اطلاعات استان آذربایجان‌غربی، تحقیقات دادسرای عمومی و انقلاب ارومیه و مستندات موجود در پرونده، ارتباط و همکاری اطلاعاتی، عملیاتی و جاسوسی متهمان با رژیم اسرائیل را محرز تشخیص داد و متهمان وفا هناره، آرام عمری، رحمان پرهازو و نسیم نمازی را به مجازات مفسد فی‌الارض، اعدام محکوم کرد.
همچنین متهمان دیگر پرونده به جرم ارتباط با رژیم‌صهیونیستی به قصد برهم زدن امنیت کشور هر کدام به ۱۰سال حبس محکوم شدند. پس از اعتراض متهمان ردیف یک تا چهار و وکلای آن‌ها در دیوان عالی کشور، شعبه مورد نظر در دیوان فرجام‌خواهی متهمان را با توجه به محتویات پرونده، استدلال موجود در دادنامه و مستندات ابزاری، اظهارات و دفاعیات متهمان را وارد ندانست و رأی دادگاه را ابرام و تأیید کرد.

اعدام جاسوس موساد در سیستان‌و‌بلوچستان
پیش‌تر و در تاریخ شنبه ۲۵آذر ماه گذشته حکم اعدام فردی که به اتهام ارتباط با سرویس‌های بیگانه از جمله موساد در سیستان‌و‌بلوچستان محاکمه و محکوم شده بود، اجرا شد.
این فرد ضمن ارتباط با سرویس‌های بیگانه از جمله موساد به صورت آگاهانه اقدام به جمع‌آوری اطلاعات طبقه‌بندی‌شده می‌کرد و با مشارکت مرتبطان خود، اسناد را در اختیار سرویس‌های بیگانه به ویژه موساد قرار می‌داد. پرونده این فرد پس از دستگیری و تکمیل تحقیقات در دادسرا به اتهام «همکاری اطلاعاتی و جاسوسی به نفع رژیم متخاصم صهیونیستی، جمع‌آوری اطلاعات طبقه‌بندی شده و در اختیار قرار دادن اطلاعات به افسر سرویس جاسوسی موساد به صورت مستقیم با هدف بر هم زدن نظم کشور و تبلیغ به نفع گروه‌ها و سازمان‌های مخالف جمهوری اسلامی ایران» به دادگاه انقلاب زاهدان ارسال شد. پس از رسیدگی به پرونده، این فرد به اعدام محکوم و حکم صادره به متهم و وکلای وی ابلاغ شد. پس از اعتراض متهم به حکم صادره، پرونده به دیوان عالی کشور ارسال و پس از رسیدگی مجدد، ضمن رد فرجام‌خواهی حکم بدوی از سوی دیوان عالی کشور تأیید و ابرام شد. همچنین با تقاضای عفو متهم، پرونده وی به حکم عفو مرکزی قوه قضائیه ارسال و با تشکیل جلسه به دلیل عدم‌احراز شرایط تقاضای این متهم رد شد. بالاخره با تکمیل پرونده و انجام تشریفات قانونی حکم اعدام این فرد صبح ۲۵ آذر در زندان زاهدان اجرا شد.

عاقبت خیانت به کشور و همکاری با موساد
آنچه می‌توان گفت اینکه جمهوری اسلامی ایران برای حفظ منافع کشور و ملت در مقابله و مبارزه با رژیم خونریز و جعلی صهیونیستی و دنباله‌های آن که بعضاً به طمع انگیزه‌های مالی یا هر انگیزه دیگری در دام موساد می‌افتند، کمترین مماشاتی ندارد و قاطعانه با کسانی که به مملکت خود خیانت می‌کنند، برخورد می‌کند، اما این نکته عبرت‌آموز هم برای عناصر فریب‌خورده در همکاری با رژیم‌صهیونیستی قابل توجه و تأمل است که آن‌ها برای پیگیری اهداف ضدایرانی خود، حاضرند هر کسی ولو همکار جاسوس خود را به مسلخ ببرند، بدون اینکه کمترین تلاشی برای نجات عوامل جاسوس و تروریست خود در ایران به عمل آورند. در واقع این خوی نژادپرستی صهیونیست‌هاست که حتی حاضرند به عوامل خود هم خیانت کنند، خصوصاً اینکه این رژیم اکنون در غزه در دام حماس گرفتار و دستگاه محاسباتی او کاملاً متلاشی شده و مزدوران خود را فراموش کرده است. با اعدام پنج جاسوس رژیم‌صهیونیستی در ایران طی کمتر از یک ماه، می‌توان حدس زد که مزدوران موساد در نوبت مجازات و اعدام قرار گرفته‌اند. باید منتظر ماند و دید که اعدام بعدی کیست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار