کد خبر: 1206529
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴
مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با بیان اینکه سال گذشته ۸۶ هزار دانشجو به اردو‌های راهیان نور مشرف شدند، گفت: امسال این سفر‌های معنوی از ابتدای بهمن ماه آغاز می‌شود.

جوان آنلاین: تمام دانشگاه‌ها در حوزه راهیان نور فعال هستند و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تلاش می‌کند تا دانشجویان و اساتید بتوانند از ظرفیت‌های معنوی در این حوزه استفاده کنند به طوری که سال گذشته ۸۶ هزار دانشجو به اردو‌های راهیان نور مشرف شدند.

به گزارش فارس، مهدی بادپا مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم درباره زمان برگزاری اردو‌های راهیان نور در سال جاری گفت: امسال طی جلسه‌ای که با قرارگاه شهید علم‌الهدی در معاونت فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با دانشگاه‌های درگیر در بحث راهیان نور داشتیم قرار بر این شد این سفر‌های معنوی از ابتدای بهمن ماه آغاز شود.

وی افزود: با توجه به همزمانی ماه مبارک رمضان در عید نوروز و برگزاری انتخاب مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در ۱۱ اسفندماه، برنامه‌ریزی دانشگاه‌ها در بحث اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور در بهمن‌ماه و هفته‌های اول اسفند است که مشارکت دانشگاهیان در بحث انتخابات آسیب نبیند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار