کد خبر: 1198256
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۲
دکتر تقی‌زاده:
در برنامه پنج ساله مقرر شده سالانه ۱۰۰۰ هسته و شرکت را به شرکت‌های مردمی در عرصه‌های متنوع تبدیل نماییم.

جوان آنلاین: مسئول بنیاد تعاون بسیج: در برنامه پنج ساله مقرر شده سالانه ۱۰۰۰ هسته و شرکت را به شرکت‌های مردمی در عرصه‌های متنوع تبدیل نماییم.
به گزارش خبرگزاری بسیج از نمایشگاه رویکرد‌های مردمی‌سازی فعالیت‌های بنیاد تعاون بسیج، سردار تقی‌زاده مسئول بنیاد تعاون سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه این نمایشگاه عنوان کرد: نمایشگاهی که در حال برگزاریست، نمایشگاه رویکرد‌های مردمی‌سازی فعالیت‌هایی است که بنیاد تعاون بسیج آن را سازماندهی می‌کند.

نقش بنیاد تعاون کمک به سهولت ایجاد تعاون و همکاری بین مردم و کار‌ها و فعالیت‌هایی است که قابلیت تبدیل شدن به کسب و کار‌های مردمی را دارد تا مردم را در امر این کسب و کار‌ها دخالت بدهد.

وی افزود: ۱۰ گروه اعم از ارتباطات، گردشگری، صنعت، معدن، دانش بنیان، فرهنگ و رسانه و... در این نمایشگاه حضور دارند. وی تاکید کرد در تمام این زمینه‌ها راهبرد اساسی که حضرت آقا فرمودند مردم سالار نمودن کار‌ها است که اگر مردم وارد امری بشوند آن امر پایدار خواهد شد.

سردار تقی زاده عنوان کرد: وظیفه ما این است فعالیت‌هایی را که مردم در آن‌ها توسط بسیج دخالت داده می‌شوند، پایدار نماییم؛ راه پایدارسازی این است که در همان امری که آن‌ها تخصص و مهارت دارند، در همان امر آن را تبدیل به کسب و کار مردمی نماییم.

وی گفت: در برنامه پنج ساله مقرر شده سالانه ۱۰۰۰ هسته و شرکت را به شرکت‌های مردمی در عرصه‌های متنوع تبدیل نماییم که در سال ۱۴۰۱ هزار هسته و شرکت مردمی طبق برنامه تشکیل داده شده و به پایداری رسیدند؛ و نهایتا تا پایان برنامه، پنج هزار شرکت مردمی را وارد این فعالیت‌ها خواهیم نمود.

مسئول بنیاد تعاون بسیج گفت: از هسته و شرکت‌هایی که ایجاد شدند هم به واسطه‌ی سرمایه، هم به واسطه‌ی بازار و هم به واسطه‌ی کار‌های حکمرانی که باید پشتیبانی بشوند مراقبت خواهیم نمود.

وی اظهار امیدواری کرد با تشکیل این شرکت‌ها تا پایان پنج سال، کار‌هایی که بسیج می‌خواهد انجام بدهد توسط هسته‌های این شرکت‌ها برای مردم انجام خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار