کد خبر: 1196882
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸
نماینده ولی فقیه در لرستان:
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: همه ما مدیون شهدا و خانواده شهدا هستیم و فداکاری شهدا تضمین کننده ادامه راه انقلاب است.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، ظهر امروز که در یادواره شهدای محراب در مجتمع توانبخشی ایثار خرم آباد، برگزار شد، گفت: همه ما مدیون شهدا و خانواده شهدا هستیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه فداکاری شهدا تضمین کننده مسیری است که ما در آن قدم بر می داریم، افزود: صبر و شکیبایی خانواده شهدا در مسیر حق که خودش سختی ها و مشکلاتی دارد نظام اسلامی را مستحکم تر می کند

وی با بیان اینکه شهید معانی ارزشی فراوانی دارد، علاوه بر اینکه بالاتر از شهید و شهادت منزلتی نداریم، در کلمه شهید بُعد ارزشی دینی، انسانی و ملی است، ادامه داد: شهادت به عنوان جهاد فی سبیل الله و مجاهدت در راه خدا بوده و این بُعد ارزشی شهید و شهادت است که هستی خود را با خداوند معامله می کند.

حجت الاسلام والسملمین شاهرخی با بیان اینکه شهید بُعد ارزشی دینی و ملی را به همراه دارد، ادامه داد: شهید سلیمانی نماد هویت ملی ایران اسلامی و امت اسلامی شده است

وی خاطرنشان کرد: شهید هویت ملی را برجسته می کند و بعد انسانی و اخلاقی را که شهید و شهادت در خودش دارد برجسته می سازد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی اظهارکرد: شهدا متواضع ترین و عالم ترین افراد نسبت به اعتقادات دینی و اخلاق اسلامی بودند و شهدای محراب از این برجستگی برخوردار بودند.

 

 

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار