کد خبر: 1195029
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴
مدیرکل راه آهن خراسان گفت: قطار مسافربری تهران - مشهد به شماره ۳۳۰ که دیروز در مسیر دچار نقص فنی شده بود، دیشب وارد مشهد شد.

جوان آنلاین: مصطفی نصیری ورگ روز دوشنبه بدون اشاره به جزییات نقص فنی این قطار افزود: این قطار پس از رفع نقص فنی مسافران خود را به مشهد رساند.

به گزارش ایرنا، براساس اعلام راه‌آهن جمهوری اسلامی، این قطار عصر دیروز از تهران حرکت کرده و به‌ دلیل نقص فنی در گرمسار توقف کرده بود، که با جایگزینی لکوموتیو شب گذشته توانست دوباره به سمت مشهد راهی شود.

شرکت راه آهن بامداد امروز در پاسخ به خبر« توقف ۲.۵ ساعته قطار تهران به سمت مشهد» اعلام‌ کرد: قطار شماره ۳۳۰ تهران به مشهد روز گذشته هفتم آبان حوالی ساعت ۱۹ به‌دلیل‌ نقص فنی لکوموتیو در نزدیکی گرمسار متوقف شد. قطار پس از رسیدن کشنده امداد تا ایستگاه سمنان هدایت و سپس با وضعیت عادی با لکوموتیو زیمنس جایگزین راهی مشهد شد.

هم اکنون روزانه حدود ۷۴ رام قطار مسافربری به صورت رفت و برگشت در مسیر مشهد به ۲۷ شهر و مرکز استان تردد دارند که این تعداد قطار در مجموع ۷۰ درصد از قطارهای مسافربری برون شهری کشور را شامل می شود.

سال گذشته نیز بیش از ۱۵ میلیون مسافر در مسیرهای ریلی منتهی به مشهد تردد کردند که پس از تاسیس این خط ریلی، رکوردی جدید و تاریخی برای این استان محسوب می شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار