کد خبر: 1194938
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱
مرد فریبکار که با معرفی خودش به عنوان یکی از وکلای معروف موفق به کلاهبرداری ۷ میلیارد تومانی شده بود، سرانجام بازداشت شد.

مرد فریبکار که با معرفی خودش به عنوان یکی از وکلای معروف موفق به کلاهبرداری ۷ میلیارد تومانی شده بود، سرانجام بازداشت شد.
به گزارش «جوان»، چندی پیش مردی وارد پلیس آگاهی تهران شد و از مرد فریبکاری به اتهام کلاهبرداری ۷ میلیارد تومانی شکایت کرد. او گفت: سال ۹۸ با مردی آشنا شدم که خودش را از وکلای مشهور قوه قضاییه معرفی می‌کرد و می‌گفت با نفوذی که در دستگاه قضایی دارد، می‌تواند مشکلات زیادی را حل کند که من هم به حرفش اعتماد کردم. مدتی قبل به‌خاطر مشکل حقوقی که داشتم به او مراجعه کردم. او گفت در قبال گرفتن ۷ میلیارد تومان می‌تواند مشکلم را حل کند که قبول کردم. بعد از عقد قرارداد و پرداخت پول به دنبال کارم رفتم و منتظر بودم تا نتیجه را به من اعلام کند. مدتی که گذشت از روند کار خبری نشد و بعد از آن هم هرچه تماس گرفتم از او خبری نشد. امروز وقتی به نشانی دفترش رفتم، متوجه شدم که او از شهرت وکیل دیگری سوءاستفاده و خودش را جای او معرفی کرده است. آنجا بود که فهمیدم فریب مردی کلاهبردار را خورده‌ام که درخواست کمک دارم.
بعد از مطرح شدن این شکایت، مأموران پلیس در این باره تحقیق کردند و موفق شدند مخفیگاه متهم را در محدوده پل صدر شناسایی و او را بازداشت کنند. متهم در بازجویی‌ها به کلاهبرداری میلیاردی از شاکی اعتراف کرد. سردار علی ولیپور‌گودرزی گفت که تحقیقات برای کشف جرائم بیشتر متهم در جریان است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار