کد خبر: 1194605
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹
یاوری معاون سیاسی امنیتی استانداردی لرستان:
یاوری با اشاره به اینکه اقتدار امروز جبهه انقلاب باعث غرور مسلمانان است، گفت: این اقتدار دستاورد خون پاک شهیدان است.

به گزارش جوان از لرستان، احسان یاوری، ظهر امروز(6آبان)، در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: اقتدار امروز جبهه مقاومت دستاورد خون پاک شهیدان است و این اقتدار موجب غرور مسلمانان است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان افزود: امروز تمام دنیای کفر در مقابل مظلومین عالم صف کشیده اند و مقابله مظلومین اسلام با دنیای کفر برای مسلمانان غرور آفرین است.

یاوری در ادامه به اهمیت هنر اشاره کرد و عنوان داشت: هنر در استان لرستان همراه با روحیه انقلابی است و باید قدر دان ذوق و هنر مردم استان باشیم.

وی با تأکید بر ضرورت حمایت از هنر و هنرمندان تصریح کرد: باید از هنرمندان حمایت شود و در راستای ارتقای هنر آنان تلاش کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان اظهارکرد: انسجام بخشی فرهنگی باید توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گیرد و نخ تسبیح بین نهادهای فرهنگی باشد.

وی بیان داشت: فرهنگ و هنر سلاح جنگ نرم است و باید هنرمندان انقلابی، توانمند سازی تقویت و حمایت شوند.

یاوری تقویت خبرنگاران به عنوان زبان گویای مسؤولان و جامعه را از دیگر انتظاراتی عنوان کرد که باید مورد توجه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گیرد.

گفتنی است، در پایان مراسم ازمنصور احمدی، مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان قدردانی و اعظم روانشاد به عنوان مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان معرفی شد.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار