کد خبر: 1193059
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹
پسر جوان که مزاحم خواهرش را کشته بود با حکم قضایی به قصاص محکوم شد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از روزنامه ایران، این مرد جوان سال گذشته به اتهام قتل دستگیر شد و در تشریح ماجرا گفت: مردی چند ماه قبل خواهرم را فریب داده بود. ما در شهرستان زندگی می‌کنیم اما او خواهرم را ربود و با خودش به تهران آورد. وقتی از او شکایت کردیم و حکم جلبش را گرفتیم با مادر من تماس گرفت و گفت می‌خواهم دخترتان را برگردانم. بعد از من خواست تا به ترمینال جنوب در تهران بروم و خواهرم را تحویل بگیرم. من همراه برادر و پسر دایی‌ام به آنجا رفتیم اما متوجه شدیم او قصد داشته طلاهای خواهرم را سرقت کند که با کمک مردم دستگیر شده بود.

وی ادامه داد: من و پسر دایی‌ام دست و پایش را با طناب بستیم و داخل خودرو انداختیم تا او را به کلانتری ببریم اما چون خیلی تقلا می‌کرد تا دستش را باز کند ناخواسته طناب دور گردنش افتاد و بعد هم خودش را از ماشین به بیرون انداخت و مرد.

به دنبال اعترافات متهم و اثبات اینکه مقتول برای خواهر وی مزاحمت ایجاد کرده و او را فریب داده بود، پرونده به دادگاه رفت.

در این میان پدر و مادر مقتول برای قاتل پسرشان حکم قصاص خواستند.

به این ترتیب پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

متهم در دادگاه گفت: من می‌خواستم او را گوشمالی بدهم به همین خاطر دست و پایش را بستم و یک کش دور گردنش انداختم. اما او با تقلا توانست خودش را از خودرو بیرون بیندازد که ما هم او را رها کردیم و به شهرستان برگشتیم. اما من هرگز فکر نمی‌کردم این موضوع موجب مرگش شود. من واقعاً قصد قتل نداشتم و مرگ او ناخواسته رخ داد.

در پایان جلسه، قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده، متهم را به قصاص محکوم کردند.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار