کد خبر: 1191432
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
زاکانی گفت: یکی از کارویژه‌های شهرداری تهران تبدیل خاطرات گرانبهای شهدا و جانبازان دفاع مقدس به محصولات فرهنگی اعم از فیلم، سریال فاخر و شایسته جامعه ایرانی است.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از دفاع پرس، «علیرضا زاکانی» شهردار تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به لزوم حفظ یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و ضرورت اقدامات فرهنگی و هنری در این زمینه اظهار داشت: در حوزه دفاع مقدس که دوران هشت ساله پرافتخاری در تاریخ معاصر ایران اسلامی به حساب می‌آید، ضرورت دارد که اقدامات وسیع فرهنگی و هنری انجام شود.

زاکانی خاطرنشان کرد: جامعه امروز ایران اسلامی بیش از هر چیزی نیاز به بهره‌برداری از فرهنگ دفاع مقدس که همان فرهنگ شهید و شهادت است دارد تا برای استمرار حرکت انقلاب اسلامی جهت نیل به اهداف عالی خود کماکان با صلابت و نشاط باشد.

شهردار تهران با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس وظیفه‌ای همگانی است، گفت: سعی ما در شهرداری تهران این است که مجموعه فضای عمومی شهر را به چنین سمت و سویی ببریم، در مقام عمل به دنبال جنبه ترویج عملی فرهنگ شهید و شهادت هستیم هم در مقام نظر اقدامات خوبی انجام داده‌ایم.

وی افزود: یکی از کارویژه‌های شهرداری تهران تبدیل خاطرات گرانهبای شهدا و جانبازان دفاع مقدس به محصولات فرهنگی اعم از فیلم و سریال فاخر و شایسته جامعه ایرانی است، امیدواریم در آینده تلاش بیشتری داشته باشیم که این نوع کنشگری‌های فرهنگی شهرداری تهران توسعه پیدا کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار