کد خبر: 1190869
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
رزمایش دریایی منطقه ای محمد رسول الله (ص) 2 با حضور یگان های شناوری مرزبانی هرمزگان، بوشهر، چابهار و قشم در آب های نیلگون خلیج همیشه فارس، آغاز شد.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، رزمایش بزرگ دریایی منطقه ای محمد رسول الله (ص) ۲ از صبح امروز با حضور یگان های شناوری استان های هرمزگان، سیستان و بلوچستان و بوشهر در آبهای خلیج فارس و سواحل مکران در دریای عمان آغاز شده است.

به گفته سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا، این رزمایش با هدف تقویت همکاری ها و هماهنگی ها در زمینه ایفای مسؤولیت های مرزبانی در حوزه دریا و با مشارکت دهها واحد دریایی و صدها گشت ساحلی و نیروهای مختلف مرزبانی برگزار می شود.

وی همچنین با بیان این که در ۶ ماهه اخیر بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان کالای قاچاق توسط مرزبانی در خشکی و دریا کشف شده است، خاطرنشان کرد: مقابله با سرقت‌های دریایی و مقابله با قاچاق مواد مخدر از دیگر اهداف برگزاری این رزمایش است.

فرمانده مرزبانی فراجا تأکید کرد: در ابعاد و اندازه های یک لشکر، مجموعه دریابانی استان‌های جنوبی کشور از روز دوشنبه رزمایش را آغاز کرده‌اند و به برکت قرار گرفتن در ماه ربیع‌الاول نام این رزمایش محمد رسول الله (ص) انتخاب شده است که در وسعت ۶۴۰ مایل مربع در حال برگزاری است و یگان هایی از ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در آن مشارکت و همکاری دارند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار