کد خبر: 1190359
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴
شیخ مسعود راهبر از علمای اهل سنت هرمزگان گفت: مقاومت اسلامی در راهی پای نهاده که روز به روز به پیروزی نهایی بر دشمن صهیونیستی نزدیک‌تر می‌شود.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، شیخ مسعود راهبر امام جمعه اهل سنت بندرلنگه صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرلنگه با بیان این که اقدام اخیر مقاومت اسلامی ترکیدن بغض دهها ساله جوانان فلسطینی از کودک کشی صهیونیست‌ها است.

وی با بیان این که طوفان بزرگ کنونی مقاومت علیه صهیونیست‌ها، تحقق وعده الهی در شکستن هیمنه باطل و مقدمه‌ای برای نابودی کامل رژیم صهیونیستی است، تاکید کرد: به رشادت و شجاعت شهید سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت، امروز دیگر دستان مردم ستمدیده عالم در مواجهه با ظالمان خالی نیست.

این عالم اهل سنت خاطرنشان کرد: فلسطین تنها نیست و قدرتمندشدن او سبب تغییر معادلات شده و اکنون مستکبران عالم بشدت از قدرت مقاومت و معادلات پیچیده ای که سبب قدرت متراکم تو شده، بیم دارند و شاهد هستیم که در فاصله ۳ روز از شروع این نبرد غافلگیرانه به خفت افتاده و دست به دامان دیگر کشورها برای طرح صلح شده‌اند.

شیخ راهبر تاکید کرد: صهیونیست‌ها همیشه سوار بر موج تفرقه جوامع اسلامی و ترس سران این کشورها سوار شده و نقشه‌های شوم خود را پیش برده‌اند اما به لطف خدا آت دوران طی شده و در سایه وحدت ملل مسلمان، مقاومت جان تازه ای گرفته که آثار ابتدایی آن را می‌توان این عملیات رعدآسا دانست و بدون شک اتفاقات بزرگ‌تری نیز در راه است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار