کد خبر: 1229824
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۸
نیروی هوافضای سپاه پاسداران به عنوان برترین رده نیرو‌های مسلح در حوزه جوانی جمعیت انتخاب شد.

جوان آنلاین: دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت امروز (شنبه، ۲۹ اردیبهشت) با حضور رئیس‌جمهور و همه دستگاه‌ها در سالن اجلاس سران برگزار شد. در این مراسم، نیروی هوافضای سپاه پاسداران به عنوان برترین رده نیرو‌های مسلح در حوزه جوانی جمعیت انتخاب و مورد تقدیر رئیس‌جمهور قرار گرفت.

به گزارش فارس، متن تقدیر رئیس‌جمهور خطاب به سردار حاجی‌زاده به شرح ذیل است:سردار سرتیپ پاسدار جناب آقای امیر علی حاجی زاده فرمانده محترم هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامیجوانی جمعیت از مؤلفه‌های قدرت و توانمندی کشور‌ها و موجب پویایی تمدن‌های بشری است.

بی تردید حرکت در مسیر تعالی و پویایی ایران اسلامی نیازمند حضور پرنشاط جوانان این مرز و بوم و مرهون زحمات دلسوزانه فعالان حوزه جمعیت در پیشبرد و راهبری سیاست‌های کلی و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، حمایت از ساحت ارزشمند خانواده و ترویج فرهنگ مقدس ازدواج و فرزند آوری می‌باشد.

بدین وسیله ضمن تشکر و قدردانی از اهتمام والای شما در تحقق اهداف مرتبط با اعتلای جوانی، جمعیت مراتب خرسندی خود را از کسب رتبه اول بخش نیرو‌های مسلح دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت توسط جناب عالی ابراز می‌نمایم. امید است تحت توجهات حضرت، ولی عصر (عجل الله تعالى فرجه الشریف) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظلله العالی) با انگیزه‌ای مضاعف در استمرار خدمات ارزشمند و ماندگار برای ساخت ایران جوان، مترقی و مقتدر توفیق روزافزون داشته باشید.

سیدابراهیم رئیسی

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار