کد خبر: 1189932
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۸
همزمان با موفقیت شاخه نظامی حماس در تقابل با ارتش رژیم صهیونیستی، وزیر انرژی این رژیم شنبه شب دستور قطع برق غزه را صادر کرد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، به دنبال موفقت غافلگیر کننده شاخه نظامیان حماس در عملیات طوفان الاقصی علیه نظامیان رژیم صهیونیستی، سران این رژیم شنب شب دستور قطع برق غزه را صادر کردند.

به گزارش منابع خبری، رژیم صهیونیسیت شبانگاه شنبه دستور قطع برق غزه را صادر کرد. برق غزه از سوی رژیم اسرائیل تامین می‌شود.

«اسرائیل کاتس» وزیر انرژی رژیم اسرائیل در پستی در شبکه اجتماعی «اکس» نوشت: «من به شرکت برق دستور دادم که برق رسانی به نوار غزه را متوقف کند.»

صبح روز شنبه (امروز) بود که بعد از انتشار خبر‌ها درباره حملات بیش از دو ساعته موشکی و راکتی از نوار غزه به مناطق مختلف رژیم صهیونیستی شامل تل‌آویو، «محمد الضیف» فرمانده کل کتائب القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از آغاز عملیات طوفان الاقصی خبر داد.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی امروز (۱۵ مهر) از افزایش تلفات صهیونیست‌ها در پی عملیات بزرگ نیرو‌های حماس در شهرک‌های صهیونیست‌نشین، به ۱۰۰ کشته و بیش از ۸۰۰ زخمی خبر داد.

در این میان «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام به شبکه الجزیره گفت که عملیات «طوفان الاقصی» در مرحله اول خود قرار دارد.

«صالح العاروری»، معاون رئیس دفتر سیاسی حماس نیز به این شبکه خبری گفت: «حماس شمار زیادی اسیر اسرائیلی از جمله افسران عالیرتبه در اختیار دارد، آنچه در اختیار داریم، همه اسرای ما را در زندان‌های اسرائیل آزاد خواهد کرد.»

در تحولی دیگر، سخنگوی سابق ارتش رژیم صهیونیستی روز شنبه گفت که ارتش این رژیم شکست بزرگی از نیرو‌های حماس خورد.

سرهنگ دوم «جاناتان کانریاکاس» سخنگوی سابق ارتش رژیم صهیونیستی گفت که ساختار نظامی ارتش (رژیم) اسرائیل در این حمله شکست سختی خورد.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار