کد خبر: 1186957
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۶
وزیر راه و شهرسازی گفت: بهره‌برداری مترو پرند در مهرماه با حضور رییس جمهوری انجام خواهد شد و در چند روزه آینده در شهر جدید پردیس بیش از ۱۰ هزار مسکن مهر به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، مهرداد بذرپاش در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر جدید پرند در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مترو پرند آماده افتتاح در روز‌های نزدیک است، گفت: امروز همراه با فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا بازدیدی نهایی از متروی پرند خواهیم داشت و در مهرماه سال‌جاری با حضور رئیس‌جمهوری افتتاح خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه تصریح کرد: بهره برداری از این پروژه تأثیر فراوانی در تسهیل تردد مرد خواهد داشت. علاوه بر این از ظرفیت تاکسی‌های بین شهری و درون شهری نیز برای خدمات رسانی به مردم استفاده خواهد شد و البته همزمان با افتتاح مترو پرند، ۴ هزار واحد مسکن مهر تکمیل شده به متقاضیان تحویل داده می‌شود..

مهرداد بذرپاش گفت: در چند روزه آینده در شهر جدید پردیس بیش از ۱۰ هزار مسکن مهر به بهره‌برداری می‌رسد.

به گفته وزیر راه و شهرسازی شرایط خوبی در بازار با آن مواجه هستیم عرضه‌های گسترده انجام می‌شود که با مکانیزم‌های تنظیمی که به بازار عرضه می‌شود بازار مسکن بهتر می‌شو و شرایط بازار مسکن در همه کشور راضی کننده است، اما باید باز هم کاهش بیشتر قیمت مسکن را ادامه دهیم تا تأثیر مستقیم بر روی بازار اجاره را هم شاهد باشیم.

بذرپاش گفت: افزایش قیمت مسکن هیچ دلیلی ندارد بلکه به دلیل کاهش تولید مسکن در سال‌های اخیر بود.

او گفت: عرضه گسترده زمین را این روز‌ها در استان‌ها شاهد هستیم به طوری که ۵۰۰ هزار قطعه زمین در روستا‌ها واگذار می‌گردد و در نهضت ملی مسکن کار جدیدی است.

وی تاکید کرد: حدود ۷۰ هزار قطعه زمین در خراسان رضوی واگذار کردیم و یا در تمام کشور این اتفاق خوبی است که در کنار زمین‌های شهری زمین‌های روستایی هم واگذار می‌شود این احتکاری که در محدوده شهری در شهر‌ها ایجادشده بود در حال شکسته شدن هست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار