کد خبر: 1185531
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از دستگیری قاتل ۲ کاسب کرمانشاهی که اخیرا اقدام به قتل ۲ هم صنفی خود در یکی از مجتمع های تجاری شهر کرمانشاه کرده بود، خبر داد.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پس از وقوع قتل ۲ نفر از کاسبان یک مجتمع تجاری به دست هم صنفی خود که به خاطر اختلافات قبلی صورت گرفت و با توجه به حساسیت موضوع رسیدگی فوری به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این حادثه فرد قاتل که خود نیز از کسبه مجتمع تجاری بوده پس از آنکه با یکی از مقتولان درگیر می شود با اسلحه کمری به وی شلیک می کند و در همین حین یکی دیگر از کسبه که برای میانجیگری اقدام کرده بود نیز مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به قتل هر ۲ نفری که مورد اصابت گلوله قرار گرفته بودند، تصریح کرد: با فرار قاتل از صحنه جنایت، اقدامات همه جانبه‌ای توسط کاراگاهان پلیس آگاهی آغاز شد و توانستند با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات گسترده خود، مخفیگاه این فرد را که به یکی از شهرهای استان تهران گریخته بود، شناسایی کنند.

وی افزود: به دنبال شناسایی مخفیگاه قاتل فراری، کاراگاهان با عزیمت به شهر مورد نظر و پس از محاصره کامل محل اختفاء، وی را در عملیاتی منسجم دستگیر و به کرمانشاه منتقل کردند.

حاجیان تصریح کرد: کار بازجویی از قاتل فراری که در کمتر از ۴۸ ساعت از وقوع جنایت دستگیر شد، همچنان ادامه دارد و به زودی انگیزه و علل این اقدام وی اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به اشراف بالای اطلاعاتی پلیس کرمانشاه، گفت: همانگونه که بارها نیز عنوان شده این استان محل امنی برای مجرمان و جنایتکاران نیست و دیر یا زود در چنگال قانون گرفتار و به سزای عمل خود خواهند رسید.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار