کد خبر: 1182748
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت که اولین مرکز مدیریت و کنترل عملیات پروازی occ در اربعین راه‌اندازی شد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، جعفر یازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: هدف از راه‌اندازی مرکز occ دسترسی سریع و به لحظه شرکت‌های هواپیمایی به مدیران سازمان هواپیمایی، تشریک مساعی و همکاری نزدیک ایرلاین‌ها با یکدیکر، تعامل عوامل دخیل در عملیات اربعین، اتخاذ تصمیمات به‌موقع و واکنش سریع به تأخیر‌های احتمالی است. همچنین با توجه به جایگاه حاکمیتی سازمان هواپیمایی کشوری و دسترسی سریع به ریاست سازمان برای اعمال تصمیمات مهم و صدور مجوز‌های لازم و فوری این مرکز کار خود را آغاز کرده است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه امروز سومین روز آغاز به کار occ اربعین ۱۴۰۲ در سازمان هواپیمایی کشوری است افزود: نمایندگان تام الاختیار شرکت‌های هواپیمایی حاضر در عملیات اربعین امسال به‌همراه نمایندگان شرکت‌های ارائه دهنده خدمات هندلینگ، فرودگاه‌ها و سوختگیری با مدیران ارشد سازمان هواپیمایی کشوری مستمر و مداوم و ۲۴ ساعته به رصد و پایش پرواز‌های اربعین امسال می‌پردازند.

وی اظهار کرد: در پانزدهمین روز عملیات اربعین امسال، نمایندگان تام‌الاختیار شرکت‌های هواپیمایی، نمایندگان شرکت‌های ارائه دهنده خدمات هندلینگ، نمایندگان فرودگاه‌ها و سوختگیری به پردازش اطلاعات، رصد و‌پایش پرواز‌های اربعین در ۲۳ نقطه فرودگاهی در سراسر کشور نظارت می‌کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار