کد خبر: 1182437
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶
رئیس پلیس آگاهی فراجا با اشاره به احتمال فعالیت سارقان در مسیر حرکت زائران اربعین حسینی، از کشف پیش‌دستانه سرقت در پایانه‌های مرز‌های و کنترل و پایش هوشمندانه مجرمان سابقه‌دار خبر داد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، سردار محمد قنبری به تشدید اقدامات مراقبتی و اشراف اطلاعاتی، نسبت به کشف پیش‌دستانه جرایم به ویژه سرقت اشاره و اظهار داشت: با توجه به احتمال فعالیت سارقان در مسیر حرکت زائران در اربعین حسینی، نسبت به شناسایی و ممانعت از تحرکات آنان اقدامات لازم به عمل آمده است.

وی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی جهت امنیت زائران شبانه روز در مرز‌ها آماده‌باش هستند، افزود: در استان‌ها و شهر‌های مسیر پیاده روی زائران، نسبت به کنترل سارقان داخل خودرو و جیب بر اقدام شده است.

رئیس پلیس آگاهی فراجا با اشاره به فعالیت اکیپ گشت‌های آشکار و پنهان تصریح کرد: خودرو‌های سرقتی با استفاده از نصب سامانه‌های پلاک خوان در محور‌های منتهی به پایانه‌های مرزی توقیف می‌شوند.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های مورد توجه پلیس جلوگیری از سرقت از زائران است، تصریح کرد: کنترل و پایش هوشمندانه مجرمان حرفه‌ای و سابقه دار و افراد تحت تعقیب قضائی در مسیر‌های منتهی به استان‌های مرزی در طی این ایام انجام می‌شود.

سردار قنبری خاطرنشان کرد: از دیگر تلاش‌های همکاران ما در پایانه‌های مرزی انتقال و جابه‌جایی سریع خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های بلا صاحب یا سرقتی پارک شده در نزدیک پایانه‌های مرزی و یا توقف‌گاه‌های زائران است.

وی با بیان اینکه خدا را شکر از شروع راهپیمایی مشکل خاصی به وجود نیامده و اقدامات لازم در حال انجام است، تاکید کرد: افسران و کارآگاهان زبده این پلیس طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مراقب اوضاع هستند که یک امنیت مطلوب را در مرز‌های تردد زائران فراهم کنند.

این مقام ارشد انتظامی در پایان ضمن هشدار به هموطنان شرکت کننده در راهپیمایی اربعین به اینکه از رها کردن خودرو‌های خود به خصوص در نقاط دورافتاده شهر خودداری کنند، خاطرنشان کرد: زائران از پارکینگ‌ها برای نگهداری خودروی خود استفاده کنند تا از سرقت‌های احتمالی پیشگیری شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار