کد خبر: 1180901
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:
حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه خدمت به مردم از شاخصه های مهم شهیدان رجایی و باهنر است، گفت: امروز با خدمت به مردم باید راه شهدا را ادامه دهیم.

به گزارش جوان از لرستان، حجت‌الاسلام هبت‌اله هاشمی، صبح امروز، در مراسم غبارروبی گلزار شهدا در اولین روز از آغاز هفته دولت با گرامیداشت آغاز هفته دولت گفت: در یک دوره کوتاه درخشان شاهد یک دولت انقلابی با حضور شهیدان رجایی و باهنر بودیم و دشمن حضور این دو نیروی ولایی و انقلابی را تاپ نیاورد و آنان را به شهادت رساند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان افزود: حکومت اسلامی در سال ۵۷ با تأسی از مکتب امام حسین (ع) تشکیل و دولت مردمی و انقلابی رجایی نیز تشکیل شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: حکومت اسلامی با خون شهیدان رجایی و باهنر جان گرفت و امروز دولت سیزدهم به‌عنوان یک حکومت دینی خود را نشان داده است.

حجت الاسلام هاشمی بیان کرد: امروز همزمان با آغاز هفته دولت آمده‌ایم تا با شهدا بیعت دوباره داشته باشیم و پیمان ببندیم که در مکتب شهدا و شهیدان رجایی و باهنر در این جامعه به مردم خدمت کنیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی لرستان ۲۱۲ شهید را تقدیم انقلاب کرده است، اظهارداشت: این شهدا روز هشتم شهریورماه معرفی می شوند.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار