کد خبر: 1177418
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹
مشاور وزیر فرهنگ در امور ایثارگران:
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران از همه شهدا به عنوان رسانه یاد کرد و گفت: شهدا با ایثاری که انجام دادند صدا و تصویرشان به همه جهان رسید و پژواک این سلحشوری و رشادت به کل دنیا مخابره شد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، علی تن در سیزدهمین دوره آیین غبارروبی مزار شهدای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که با حضور خانواده معظم شهدا، مدیران و جمعی از مسئولان و کارکنان این وزارتخانه در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برگزار شد، بیان کرد: حضور در مزار شهدا برای همه ما یادآوری است که راه این عزیزان را فراموش نکنیم و قدم در راهی بگذاریم که آن‌ها گذاشته بودند.

وی با بیان اینکه همه ما مدیون خون شهدا هستیم، افزود: عزت و سربلندی ایران اسلامی و همه داشته‌های ما و نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیون رشادت‌های شهدا است.

تن، خاطرنشان کرد: بزرگداشت یاد و خاطره ۴۷ شهید این وزارتخانه، شهدای خبرنگار و شهدای مدافع حرم در قالب طرح سلام شهید برگزار می‌شود.

در این مراسم، حاضران با حضور بر مزار شهید کریم نوری از شهدای ستاد وزارتخانه و شهید علی نبی پورانگجی از شهدای خبرنگار و همچنین شهدای مدافع حرم غبارروبی، عطرافشانی و نثارگل شد و یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

شهید نبی پور انگجی سرپرست خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) در استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

آیین غبارروبی مزار شهدای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز شهدای غیرکارمند وزارتخانه با هدف بزرگداشت مقام والای شهدا در قالب طرح سلام شهید به صورت هفتگی روز‌های چهارشنبه پایان هفته برگزار می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار