کد خبر: 1179359
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷
نایب رئیس اول کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه سپاه، برای مردم ایران یک افتخار است، گفت: سپاه در مقابل زورگویی‌های کشورهایی مثل انگلیس و آمریکا می‌ایستد و همین امر‌، قدرت ایران را در جوامع بین المللی نشان می‌دهد .

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، احمد مرادی نماینده بندر عباس، قشم، حاجی آباد و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی باشگاه توانای خبرگزاری فارس، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «سپاه بزرگترین سازمان ضد تروریستی جهان است» در دیدار با فرمانده‌هان سپاه گفت: رهبر معظم انقلاب، شناخت کاملی از کارکردهای سپاه پاسداران دارند و این شناخت از یک دور اندیشی و تعمق درک ایشان نسبت به این امر نشأت می‌گیرد.

وی گفت: در مکتب اسلام‌، یاری رساندن به محرومان و مظلومان، وظیفه یک فرد مسلمان است و سپاه به عنوان یک سازمان ضدتروریسم‌، با دیدگاه یاری رسانی به مظلومان، حتی در عرصه های بین المللی هم حضوری فعال داشته است.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس افزود: سپاه به عنوان یک نیروی فرا مرزی، یک نگاه مردمی و انسانی، نسبت به همه مظلومان و محرومان دارد.

مرادی گفت: سپاه به عنوان یک سازمان ضد تروریسم، هر جایی که تروریست بوده و یا ظلمی صورت گرفته و یا بی‌گناهی کشته شده،  آنجا حضور داشته و با تروریست‌ها مقابله کرده است.

وی تصریح کرد: نیروهای زیادی از سپاه پاسداران در مقابله با تروریست‌ها به درجه رفیع شهادت نائل شدند که یکی از این نیروهای مخلص‌، حاج قاسم سلیمانی است .

نماینده بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی،گفت: سپاه پاسداران، در مقابل زورگویی‌های کشورهایی مثل انگلیس و آمریکا می‌ایستد و همین امر‌، قدرت ایران را در جوامع بین المللی نشان می‌دهد .

همچنین مرادی خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران برای مردم ایران، یک افتخار است و به فضل خداوند و تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و قدرت نیروهای مسلح کشور ،در عرصه بین‌المللی نیز سربلند و سرافراز هستیم‌.

وی تأکید کرد: دستگاه‌های اجرایی نیز می بایست،  مانند نیروهای مسلح، کار شبانه روزی و جهادی داشته باشند که مردم ایران،  مستحق خدمات صادقانه هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار