کد خبر: 1178990
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳
پلیس آمریکا یک شهروند این کشور را تنها به ظن حمل کردن چاقو هدف قرار داده و به قتل رساند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از میزان، «گاردین»نوشت: این افسر پلیس در دنور، «برندون کول»، ۳۶ ساله را که خودکار در دست داشته، به ظن حمل چاقو هدف قرار داده و به قتل رساند.

فیلم جدید دوربین بدنه پلیس که به تازگی منتشر شده، نشان می‌دهد که در روز ۵ آگوست این افسر پلیس دو گلوله به سمت برندون کول شلیک می‌کند.

یک زن و یک کودک خردسال در نزدیکی برندون کول ایستاده‌اند و او بلافاصله پس از شلیک گلوله روی زمین می‌افتد.

مقامات می‌گویند تماسی با اداره پلیس درباره خشونت خانگی گرفته شده که احتمالا مربوط به برندون و خانواده وی بوده است.

ویدئوی منتشر شده نشان می‌دهد که وقتی ماموران به صحنه می‌رسند، همسر کول روی ویلچر نشسته و از ماموران پلیس می‌خواهد تا از اسلحه خود علیه همسرش استفاده نکنند. این زن خطاب به افسر پلیس فریاد می‌زند: به سمت همسرم شلیک نکن.

با این وجود چند ثانیه بعد افسر پلیس ۲ گلوله را به سمت برندون شلیک می‌کند.

«ران توماس»، رئیس پلیس دنور، در یک کنفرانس مطبوعاتی تیراندازی را یک «تراژدی عظیم» خواند، اما از تصمیم افسر برای شلیک گلوله مرگبار از فاصله نزدیک دفاع کرد.

افسر پلیس ادعا می‌کند که «کول» در مقابل افسران «موضع تهاجمی» اتخاذ کرده و افسر پلیس زن حاضر در محل حاثه مدعی است که قربانی خودکار را که در آن زمان معتقد بودند چاقو بوده، به صورت «تهدید کننده» در دست گرفته است.

شلیک‌های مرگبار پلیس آمریکا سالانه هزاران قربانی می‌گیرد و بخش عمده‌ای از این قربانیان شهروندان سیاه‌پوست و یا اقلیت‌ها هستند.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار