کد خبر: 1178344
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۸
چلسی در حالی فصل جدید لیگ برتر انگلیس را آغاز کرد که پیراهن خانگی آن‌ها بدون اسپانسر است.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، در چارچوب هفته اول لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج به مصاف لیورپول رفت که این مسابقه تا نیمه اول با نتیجه یک بر یک به پایان رسیده است.

جدای از جدال جذاب چلسی و لیورپول یک نکته‌ای بیش از هر چیزی ذهن مخاطبان فوتبال را درگیر کرد که آن هم نبود اسپانسر روی پیراهن آبی‌ها بود.

چلسی در حال بازی افتتاحیه فصل لیگ برتر را آغاز کرد که روی پیراهن اول و خانگی آنها اثری از اسپانسر نبود و آنها با یک پیراهن تمام آبی و بدون هیچ تبلیغی وارد مسابقه شدند.

علت آن به عدم پیدا کردن یک اسپانسر توسط باشگاه چلسی بازمی‌گردد. این تیم پس از اتمام قرارداد 3ساله‌شان با شرکت  network 3 UK که 40 میلیون پوند ارزش داشت، نتوانستند قرارداد بعدی خود را امضا کنند.

تیم فوتبال چلسی در ابتدا تصمیم داشت با شرکت آمریکایی Paramount Plus قرارداد خود را امضا کند ولی به دلیل قوانین لیگ برتر و نگرانی‌هایی که باعث بود قرارداد با این شبکه پخش‌کننده روی شرکای لیگ برتر تاثیر بگذارد، این قرارداد امضا نشد و با مخالفت لیگ برتر همراه شد.

لیگ برتر انگلیس با شبکه پخش کننده NBC قرارداد بسته و قرار است این شبکه برای کشور آمریکا مسابقات جزیره را پخش کند.

البته تیم چلسی پیش از این قرار بود با شرکت stake.com قراردادی امضا کند که به دلیل قوانین لیگ برتر از این کار منصرف شد. لیگ برتر قوانینی وضع کرده که از فصل 2027-2026 تیمی نتواند با اسپانسرهایی که شرط بندی در آنها وجود دارد، قرارداد امضا کند.

طبق گزارش دیلی میل، چلسی با شرکتی آمریکایی به نام Infinite Athlete به توافق رسیده و قرار است نام این شرکت روی پیراهن آبی‌ها درج شود. با این حال باشگاه چلسی هنوز نتوانسته نظر مثبت لیگ برتر را جلب کند.

از طرفی باشگاه چلسی نیز اجازه نداده که هواداران پیراهن بدون اسپانسر تیم را خریداری کنند و می‌خواهد از بازی بعدی برای فروش پیراهن جدید اقدام کند.

باشگاه ناتینگهام فارست انگلیس نیز چنین مشکلی پیدا کرده و این تیم نیز مثل چلسی در هفته اول لیگ برتر با پیراهنی بدون اسپانسر وارد زمین شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار