کد خبر: 1178284
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۶
سخنگوی کمیسیون کشاورزی تاکید کرد: در جلسه آینده متولی اصلی آراد و نان کشور از بین چهار وزارت خانه‌ای که به شکل‌های مختلفی در امور آرد و نان دخیل هستند تعیین خواهد شد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، علیرضا نظری سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی به تشریح نشست امروز این کمیسیون پرداخت و گفت: میزان اثر بخشی طرح هوشمند سازی توزیع آرد و نان و چال‌هاش اجرای آن در کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مورد بررسی قرار گرفت و دستگاه‌های مربوطه گزارش‌هایی را پیرامون چالش‌های پیش آمده از اجرای هوشمند سازی آرد و نان ارائه کردند. همچنین در این جلسه اعضای کمیسیون دغدغه‌های خود را پیرامون این موضوع مطرح کردند.

وی افزود: در نهایت مقرر شد در هفته آینده جلسه‌ای با حضور وزرای کشور، جهادکشاورزی، صمت و اقتصاد پیرامون مشکلات پیش آمده در اجرای طرح هوشمند سازی آرد و نان برگزار شود. امروز وزارت کشور مکلف شد موارد مطرح شده در جلسه امروز را درباره اتباع خارجی در این حوزه را تعیین تکلیف کند.

وی ادامه داد: یکی از مواردی که در هفته آینده بررسی خواهد شد مربوط به شاخص‌های توزیع نان در کشور است.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی تاکید کرد: در جلسه آینده متولی اصلی آرد و نان کشور از بین چهار وزارت خانه‌ای که به شکل‌های مختلفی در امور آرد و نان دخیل هستند تعیین خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار