کد خبر: 1172337
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶
مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های لرستان مطرح کرد؛
حجت الاسلام حاتمی از سلامت سازمانی به عنوان یکی از موضوعات مهم و اولویت‌دار توسط شورای امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه اجرایی سازمان ها ،نهاد ها و مراکز آموزش عالی عنوان کرد.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام حبیب حاتمی، عصر امروز در اولین روز هفته امر به معروف ونهی از منکر در کارگروه آموزشی دبیران و اعضاء شوراهای امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان که در شعبه ۲ تامین اجتماعی خرم آباد، برگزار شد، گفت: دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند ضمن اینکه خودشان بهترین عامل به مباحث معروف و دوری کننده از مصادیق منکر باشند، بتوانند شورای تشکیل دهنده را فعال واقعی کنند.

مسؤول نهاده نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های استان لرستان افزود: سلامت سازمانی به عنوان موضوع مهم باید در دستور کار شوراهای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه اجرایی قرار بگیرد.

وی بیان کرد: شوراهای امر به معروف و نهی از منکر باید بتوانند مصادیق منکر و معروف دستگاه‌های خود را شناسایی و با مدیر مربوطه در میان بگذارند تا اقدامات صورت بگیرد و نتیجه آن به سلامت سازی آن دستگاه ختم شود.

حجت الاسلام حاتمی با اشاره به موضوع خانواده محوری اظهار کرد: در راستای سالم سازی دستگاه‌ها یکی از کارهایی که باید صورت بگیرد این است که سلامت عاطفی، احساسی، دینی و مذهبی اعضای خود و مباحث فرهنگی برای خانواده تحت پوشش مجموعه هزینه شود و بتوان در راستای خانواده محوری کارهای فرهنگی به خوبی صورت بگیرد.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار