کد خبر: 1168978
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان:
حجت الاسلام مهدوی نیا با بیان اینکه مسلمانان در برابر نیازمندی های جامعه اعم از مادی و معنوی مسؤول هستند، گفت: امر به معروف و نهی از منکر، به منظور مسئولیت افراد در برابر نیازمندی های جامعه است.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام و المسلمین یونس مهدوی نیا، ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های احیای فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر با اشاره به در پیش رو بودن عید سعید غدیر خم گفت: واقعه مهم غدیر، در جهان اسلام مصداق پیروزی حق بر باطل است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان با بیان اینکه غدیر حقیقتی زنده و انکار ناپذیر است، افزود: غدیر یعنی کسانی که عقب مانده اند برسند و کسانی که جلو رفته اند برگردند.

وی در ادامه با بیان اینکه غدیر به معنی با ولایت حرکت کردن است، گفت: عاشورا نتیجه از یاد بردن غدیر است.

حجت الاسلام مهدوی نیا با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر یعنی مسئولیت افراد در برابر نیازمندی‌های جامعه، افزود: مسلمانان بر اساس تربیت دینی در برابر نیازمندی های جامعه اعم از مادی و معنوی مسئول هستند و این همان امر به معروف و نهی از منکر است.

حجت‌الاسلام مهدوی نیا با تاکید به اینکه برنامه‌های هفته احیاء در شأن فریضتین الهی امر به معروف و نهی از منکر برگزار شود، اظهار کرد: هیچ دستگاهی به تنهایی نمی‌تواند کارها را به خوبی و به نحو احسن پیش ببرد و باید در کنار هم به عنوان یک ستاد برای احیای معروفات و کاهش منکرات در جامعه تلاش کنیم./9451/

 

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار