کد خبر: 1171390
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۹
رییس سازمان ثبت احوال کشور، گفت: امکان ثبت نام برای صدور دوباره کارت هوشمند ملی ویژه کاربران نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور فراهم شده است.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از صدا و سیما، هاشم کارگر در خصوص ایجاد دسترسی برای ارائه درخواست تعویض و المثنی کارت هوشمند ملی، تصریح کرد: امکان دسترسی ثبت نام صدور دوباره کارت هوشمند ملی به دلایل مفقودی، خرابی یا تغییر مشخصات سجلی برای کاربران مدیر فنی نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور فراهم شده است و امکان بهره برداری از آن نیز وجود دارد.

وی تاکید کرد: ثبت درخواست صدور مجدد کارت هوشمند ملی، در صورت تحویل و فعال سازی کارت قبلی شهروند امکان پذیر است. رییس سازمان ثبت احوال کشورخاطر نشان کرد: یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم و تاکیدات رییس جمهور و وزیر کشور، برقراری ارتباط ایرانیان خارج از کشور با داخل بوده است که در این خصوص، زیرساخت‌های لازم فراهم و امکان صدور و تحویل کارت هوشمندملی برای ایرانیان خارج از کشور فراهم شده است.

کارگر خاطرنشان کرد: صدور کارت هوشمند ملی ایرانیان خارج از کشور و اخذ درخواست برخط کارت ملی از اواخر اسفند سال گذشته آغاز و اکنون در ۲۱ نمایندگی فعال شده‌اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار