کد خبر: 1170153
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶
«او [عراقچی]البته این سخن را بازنکرده تا معلوم شود منظورش افرادی در داخل کشور هستند که دنبال منزوی‌کردن ایران‌اند یا گروهی در خارج از کشور چنین می‌کنند.»

به گزارش جهان نیوز، روزنامه سازندگی (مثل بسیاری از مواقع) دست به کاری‌زده تا «غصه سرآید»! این روزنامه پس از روابط گسترده ایران با شرق (شانگهای) و برقراری روابط دوستانه با همسایگان و حضور در امریکای لاتین (حیاط‌خلوت امریکا) و به‌زودی در آفریقا (حیاط‌خلوت فرانسه) به‌شدت دنبال القای «انزوای ایران» بوده است و حالا یک تک‌جمله از عباس عراقچی را غنیمت شمرده و با عکس «تمام‌صفحه» از عراقچی از قول او نوشته است: «یک تلاش عمومی بزرگ برای منزوی‌کردن ایران در جریان است».

جالب اینکه خود سازندگی به مبهم‌بودن و سربسته‌بودن این تک‌جمله اشاره کرده است و نوشته: «او [عراقچی]البته این سخن را بازنکرده تا معلوم شود منظورش افرادی در داخل کشور هستند که دنبال منزوی‌کردن ایران‌اند یا گروهی در خارج از کشور چنین می‌کنند.»، اما بلافاصله نتیجه نامعقول خود را از این جمله گرفته: «با این حال می‌توان سخن سربسته او را به وضعیتی که ایران امروز در جهان پیدا کرده است، تعمیم داد»!

این دیگر نه سیاست‌ورزی، نه ژورنالیسم، نه اطلاع‌رسانی، نه تحلیل و نه خردورزی است، فقط نوعی کشک‌سابیدن و پیاز‌سرخ‌کردن برای آشی است که می‌خواهید بپزید.

اگر حزب سازندگی با این همه ذوق، برند آش و حلیم خود را معرفی کند، شاید پررونق‌تر از ژورنالیسم آنان شود!

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار