کد خبر: 1169705
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۷
کاروان جانبازان حج تمتع ۱۴۰۲ از طریق فرودگاه جده راهی تهران شدند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، کاروان جانبازان حج تمتع امسال پیش ازظهرامروز از فرودگاه جده عازم تهران شد.

برهمین اساس، هواپیمای حامل کاروان جانبازان از فرودگاه جده به مقصد ترمینال سلام فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) به پرواز در آمد.

کاروان ۷۷ نفره جانبازان سرفراز کشورمان روز ۲۱ خرداد ماه با استقبال مسئولان سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری وارد سرزمین وحی شد.

امسال حدود چهار هزار و ۳۵۰ نفر از خانواده شهدا و ایثارگران، جانبازان و آزادگان به حج تمتع مشرف شدند که ۷۷ نفر از این تعداد را کاروان جانبازان سرفراز کشورمان تشکیل می‌دادند. هرساله جمعی از جانبازان سرفراز دفاع مقدس در قالب کاروان ویژه راهی سرزمین وحی می‌شوند و امسال ۲۹ نفر از اعضای این کاروان، جانبازان بالای ۷۰ درصد با شرایط خاص بودند.

کاروان جانبازان حج تمتع ۱۴۰۲ در قالب کاروان‌های مدینه اول بودند که پس از پنج حضور در شهر پیامبر و زیارت حرم نبوی و ائمه بقیع، در مسجد شجره مُحرم و عازم مکه مکرمه شدند و به جمع حجاج ایرانی خانه خدا پیوستند.

امسال ۸۷ هزار و ۵۴۱ نفر از کشورمان به حج تمتع مشرف شدند که پس از انجام اعمال و مناسک حج بازگشت آن‌ها به کشور آغاز شده و ۲ مرداد پایان می‌یابد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار