کد خبر: 1165702
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸
روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) در اطلاعیه‌ای از دستگیری فرد هتاک به مقدسات و پرچم کشور در استان البرز خبر داد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام استان البرز در اطلاعیه‌ای از دستگیری فرد هتاک به مقدسات و پرچم کشور در استان البرز خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: با اشراف اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سپاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام فرد هتاک به مقدسات و پرچم کشور در استان البرز دستگیر شد.

این فرد اقدامات مشابهی را در هتاکی به مقدسات در شهر‌های الموت، ایزدشهر، قم، فردیس و کرج داشته است که با رصد دقیق چشمان تیزبین پاسداران گمنام امام زمان (عج) در شهرستان فردیس شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضایی در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر شد.

روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (علیه‌السلام) با تأکید بر اهمیت حفظ امنیت مردم و حفظ شعائر اسلامی آورده است: پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان البرز چشمان همیشه بیدار نظام اسلامی هستند که لحظه‌ای از تأمین امنیت مردم شریف ایران اسلامی و استان البرز غافل نخواهند شد و با افرادی که مخل امنیت و آرامش مردم شریف ایران اسلامی شده و به مقدسات و شعائر اسلامی توهین نمایند و باعث جریحه‌دار شدن احساسات پاک مردم مؤمن و انقلابی استان البرز شوند، قاطعانه برخورد خواهند کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار