کد خبر: 1165652
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵
دختر هنجارشکنی که بعد از انتشار کلیپ بدپوششی خود در شبکه‌های اجتماعی از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شده است از اقدام خود اظهار پشیمانی کرد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، دختری که از پوشش نامناسب خود در خیابان‌های تهران فیلم گرفته و کلیپ مربوطه را در شبکه‌های اجتماعی بارگذاری کرده بود توسط مأموران پلیس تهران شناسایی و دستگیر شد.

دختر هنجارشکن بعد از دستگیری قصد و انگیزه خود از ضبط، انتشار و بارگذاری این کلیپ را تفریح دانست و گفت: فکر نمی‌کردم که کار به اینجا کشیده شود و توقع نداشتم این فیلم آنقدر بازدید داشته باشد.

دختر هنجارشکن خاطرنشان کرد: متأسفم که چنین کلیپی را در اینستاگرام گذاشتم و حتی اگر به عقب برگردم دیگر این کار را نمی‌کنم؛ در آینده هم چنین کاری را قطعاً نمی‌کنم و غلط می‌کنم که چنین کاری را انجام دهم.

گفتنی است طرح عفاف و حجاب و برخورد با کشف حجاب از ۲۶ فروردین ماه با دستور فرمانده کل انتظامی کشور در معابر، خودرو‌ها و واحد‌های صنفی کلید خورد و پلیس با استفاده از ابزار و سامانه‌های هوشمند کشف حجاب را رصد کرده و در مرحله اول با تذکر مراتب را به افراد اطلاع داده و در مراحل بعدی افراد را به مقام قضائی معرفی می‌کند.

لازم به ذکر است که مخاطبان فارس من با درج ده‌ها پویش برخورد با کشف حجاب و بدپوششی را از مسؤولان خواستار هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار