کد خبر: 1165213
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴
افراد وابسته به مدیریت مسجد مکی روز شنبه مورخ 27 خرداد ماه نسبت به یکی از طلبه های اهل سنت که سابقه سرقت هم داشته به بهانه سرقت مظنون و وی را به صورت غیر قانونی حبس می کنند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از جهان، نا به اطلاع واصله از یک منبع مطلع، افراد وابسته به مدیریت مسجد مکی روز شنبه مورخ 27 خرداد ماه نسبت به یکی از طلبه های اهل سنت که سابقه سرقت داشته به بهانه سرقت به وی مظنون و او را به صورت غیر قانونی حبس می کنند.

3 روز حبس و شکنجه
بنابراین خبر نمایندگان مولوی عبدالحمید امروز و پس از 3 روز حبس این فرد را تحویل نمایندگان دستگاههای امنیتی میدهند. در جلسه تحویل ادعا می شود وی قصد سرقت و مسموم سازی را داشته است فرد حبس شده در حضور فرزند و مسئول دفتر مولوی عبدالحمید این ادعا ها را رد و آنرا ناشی از فشار عنوان می کند.

فرد حبس شده سارق بوده است
بر اساس بررسی های صورت گرفته فرد حبس شده توسط عوامل عبدالحمید اهل چابهار بوده و سابقه حضور در مدرسه دینی و دارای سابقه عدیده سرقت است. همچنین بر اساس تحقیقات به عمل آمده این فرد عنوان کرده است طی سه روز حبس به صورت مکرر بازجویی و تحت شکنجه های روحی، جسمی و تهدید قرار گرفته و مجبور به گفتن مطالب مورد درخواست بازجویان شده است.

این مقام مطلع عنوان کرد با عنایت به اقدامات غیرقانونی و ادعاهای صورت گرفته تحقیقات دقیق در این زمینه ادامه دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار