کد خبر: 1163551
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳
استاندار خراسان جنوبی گفت: پروژه راه آهن بیرجند- قاین- یونسی به طول ۲۸۱ کیلومتر، در قالب ۸ قطعه به پیمانکاران واگذار شد.
 

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی امروز در اولین جلسه کاری بعد از واگذاری همه قطعات ریلی استان که با حضور مجری طرح ریلی بیرجند- قاین- یونسی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و سرپرست اداره کل راه‌و‌شهرسازی همراه بود اظهارداشت: راه‌آهن استان، از ظرفیت‌های مهم ریلی کشور است.

وی خاطرنشان کرد: راه‌آهن استان که بخشی از خط ریلی جنوب - شمال کشور است و چابهار را به سرخس وصل می‌کند، نقش بسزایی در توسعه منطقه دارد.

به گفته وی اینکه مقام معظم رهبری درخصوص تامین مالی پروژه مجوز صادر کرده‌اند و رئیس‌جمهور هم دستورات لازم را ارائه کرده، نشان‌دهنده اهمیت اجرای این پروژه در شرق کشور است.

وی تاکید کرد: این پروژه با پیگیری‌های انجام شده و با دستور رئیس‌جمهور در دو سفر به استان از محل تهاتر نفت تامین اعتبار شده است.

استاندار خراسان جنوبی در این جلسه بر اهمیت این پروژه به‌عنوان تکمیل‌کننده شبکه ریلی کشور تاکید کرد.

قناعت از آمادگی همه دستگاه‌ها مبنی بر تسهیل شرایط کاری پیمانکاران گفت و دستور برگزاری جلسات هماهنگی دستگاه‌های متولی (برق، آب، منابع طبیعی و سوخت) را در سریع‌ترین زمان ممکن صادر کرد.

شایان ذکر است؛ پروژه راه‌آهن بیرجند- قاین- یونسی به طول ۲۸۱ کیلومتر، در قالب ۸ قطعه به پیمانکاران واگذار شده است.

پیمانکاران در این جلسه درخواست‌هایی به‌منظور تسریع در روند عملیات اجرایی پروژه مطرح کردند.

بررسی چگونگی تهاتر و تامین مالی پروژه نیز از دیگر موضوعات مطرح‌شده در این جلسه بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار