کد خبر: 1155316
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱
نفرات برتر آثار دومین دوره عهدواره چله مهدویت در بخش تصویرسازی و گرافیک به میزبانی شهرستان بهارستان، مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.
بهاره عشقی صابر

درآیین اختتامیه دومین چله مهدویت در شهرستان بهارستان که  با حضور معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، فرماندار بهارستان، ائمه جمعه و مسئولین شهرستان بهارستان در محل فرهنگسرای اداره ارشاد این شهرستان برگزار شد، نفرات برتردر بخش تصویرسازی و گرافیک  معرفی وموردتجلیل  قرارگرفتند.

رضا داداشی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهارستان در این آیین تجلیل با ارائه گزارشی از دومین عهدواره چله مهدویت در استان تهران، اظهار کرد: شهرستان بهارستان به عنوان دبیرخانه تخصصی تصویرسازی و گرافیک در دومین دوره عهدواره چله مهدویت فعالیت خود را از ۹ ربیع‌الاول همزمان با آغاز امامت منجی عالم بشریت آغاز و ضمن اعلام فراخوان برای جمع‌آوری آثار، کارگاه‌های آموزشی و تخصصی در تعدادی از هنرستان ها و مدارس و مراکز آموزشی در این زمینه در سطح شهرستان بهارستان  برپا شد.

وی افزود:در این دوره از عهدواره تعداد ۲۹۲ اثر به دبیرخانه بخش گرافیک و تصویرسازی از تمام استان های کشور به شهرستان بهارستان ارسال شده که در محل دبیرخانه توسط داوران و اساتید این رشته بررسی و نفرات برگزیده مشخص شدند.

داداشی با اشاره به اینکه آثار رسیده به دبیرخانه توسط هنرمندان از سراسر کشور و از تمامی گروه های سنی ارسال شده، تاکید کرد: داوران این بخش از عهدواره با بررسی رسیده، در گام اول  ۱۳ اثر رابرگزیده در مرحله دوم و در نهایت ۳ اثر در هر بخش را به ترتیب از اول تا سوم  انتخاب و۷ اثر شایسته تقدیر را به عنوان آثار برتر برگزیده و معرفی کردند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهارستان گفت: خوشبختانه دومین دوره عهدواره چله مهدویت با استقبال چشمگیر علاقه‌مندان این حوزه مواجه شد و تعداد آثار رسیده به دبیرخانه نسبت به سال گذشته رشد ۳ برابری داشته است.

براساس اعلام نظر و رای داوران دومین عهدواره  چله مهدویت در حوزه گرافیک سمیرا زند اکبری از ملایر به عنوان نفر دوم و زینب طبرسی از تهران به عنوان نفر سوم انتخاب و معرفی شدند و در حوزه تصویرسازی سعید رزاقی از تهران به عنوان نفر دوم و سمیه کشاورز از لاهیجان به عنوان نفر سوم برگزیده و مورد تقدیر قرار گرفتند و نفرات برتر هر رشته هم در آیین استانی اختتامیه چله مهدویت معرفی و مورد تشویق قرار خواهند گرفت.

دومین جشنواره سراسری چله مهدویت با هدف ترویج آرمان مهدویت و تقویت روحیه نشاط و پویایی در جامعه، امیدآفرینی ونگاه روشن به آینده در بخش های هنری  فرهنگی و رسانه و در قالب ۱۶ دبیرخانه و تخصصی برگزار شده، تا نسبت به شناسایی و توانمندسازی استعدادها و الگوسازی اقدامات شاخص وتخصصی در زمینه های مختلف انجام شود، که در هر رشته دبیرخانه تخصصی در یکی از شهرستان های استان تهران تشکیل و از بین آثار رسیده با رای و نظر داوران و کارشناسان نفرات برتر در هر رشته انتخاب و مورد تجدید نظر قرار گرفته و نفرات اول هم برای تجلیل و تقدیر به استان معرفی خواهند شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار