کد خبر: 1153348
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰
سردار گودرزی:
فرمانده مرزبانی انتظامی در دیدار با خانواده معظم شهید علی اکبر معصومی نژاد، گفت: برکت، بقاء و دوام نظام مدیون خون شهداست.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، سردار احمدعلی گودرزی؛ با خانواده شهید علی اکبر معصومی نژاد در ستاد مرزبانی فراجا دیدار و از آنان دلجویی کرد.

فرمانده مرزبانی انتظامی در این دیدار با تبریک عید سعید فطر، گفت: سیره شهدا بهترین معیار برای تحقق آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده که بایستی سرلوحه کار همه ما و افراد جامعه قرار گیرد.

وی در ادامه افزود: شهدا با نثار خون خود، امنیت امروز را به تمامی ملت ایران اسلامی هدیه کردند و حالا وظیفه ماست که این امنیت را حفظ و پاسداری و تحویل آینده گان بدهیم و از مهمترین وظایف مردم و مسئولان، سرکشی و دلجویی و رسیدگی به مشکلات خانواده معظم شهداست.

فرمانده مرزبانی انتظامی اظهار داشت: برکت، بقا و دوام نظام اسلامی مدیون خون شهدا بوده و وارثان اصلی این نظام خانواده‌های شهدا هستند و دعای خیر خانواده شهدا در تمامی عرصه‌های اجتماعی و امنیتی بدرقه راه مسئولان و خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

گفتنی است؛ شهید علی اکبر معصومی نژاد در سال ۱۳۹۷ در استان سیستان و بلوچستان طی درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار