کد خبر: 1152206
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸
یکی از نمایندگان پارلمان فرانسه با اشاره به افول جایگاه آمریکا در جهان، خواستار شکستن ائتلاف فرانسه با این کشور شد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، فلوریان فیلیپو نماینده پارلمان فرانسه و رهبر جنبش وطن‌پرستان در این کشور، خواستار خروج فرانسه از ائتلاف با واشنگتن شد و گفت: من معتقدم که آمریکا در حال فروپاشی است.

به گزارش وبگاه اسپوتنیک، نماینده سابق پارلمان اروپا در صفحه رسمی خود در توییتر نوشت: فرانسه به دلیل فروپاشی بلوک بین‌المللی ایجاد شده حول واشنگتن، باید از ائتلاف با ایالات متحده آمریکا خارج شود.

فیلیپو گفت: برزیل و چین طرح صلح را پیشنهاد می‌کنند، هند در حال مذاکره برای توافق تجاری با روسیه برای مقابله با تحریم‌هاست. عربستان سعودی با ایران صلح کرده و اردوگاه آمریکایی در حال فروپاشی است.

فیلیپو خاطر نشان کرد که فرانسه باید یک قدرت متعادل کننده باشد که به صورت آزاد و مستقل تصمیمات خود را در عرصه بین‌المللی اتخاذ می‌کند.

این نماینده پارلمان فرانسه بر لزوم لغو تحریم‌ها علیه روسیه تاکید کرد. وی همچنین تصمیمات بروکسل در بخش انرژی و اقدامات محدودکننده علیه مسکو را احمقانه توصیف کرد.

رهبر جنبش میهن پرستان فرانسه، بار‌ها از کشور‌های غربی به دلیل حمایت مالی از اوکراین و انتقال تسلیحات نظامی به این کشور، انتقاد کرده است. وی معتقد است که این اقدامات، درگیری‌ها در شرق اروپا را طولانی‌تر کرده و جهان را به سمت یک جنگ جهانی دیگر سوق می‌دهد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار