کد خبر: 1150646
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۳
سومین تقابل تیم‌های بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان و نفت عراق، فردا شب برگزار می‌شود تا تکلیف تیم صعود کننده به مرحله نیمه‌نهایی سوپر لیگ غرب آسیا مشخص شود.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، تیم بسکتبال ذوب‌آهن در سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا در سومین دیدار خود فردا چهارشنبه و از ساعت ۲۲ در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی میزبان نفت عراق است که تیم برنده ضمن صعود به مرحله بعد، حریف شهرداری گرگان خواهد شد.

شاگردان فرزاد کوهیان در اولین دیدار خود در تهران و در شرایطی که بازی را عقب بودند در نهایت ۱۰۹ بر ۱۰۲ برنده شدند تا اولین گام را برای صعود بردارند، اما در بازی دوم و در عراق، ۹۰ بر ۸۲ شکست را پذیرا شدند تا کار به بازی سوم در تهران کشیده شود.

هر چند عراقی‌ها با زیرکی و فراهم کردن شرایطی خاص سعی در برهم زدن تمرکز بازیکنان ذوب‌آهن داشتند، اما در آن سوی میدان به نظر می‌رسد شاگردان فرزاد کوهیان در دقایقی از بازی دچار نوسان شده و این مساله باعث می‌شود برای جبران نتیجه تلاش مضاعفی را در دستور کار خود قرار دهند که هم باعث خستگی بیش از حد آن‌ها می‌شود و هم احتمال شکست برابر حریفان را افزایش خواهد داد.

با این شرایط باید منتظر ماند و دید حریف شهرداری گرگان در نیمه نهایی سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا چه تیمی خواهد بود، آیا نفت عراق صعود می‌کند و یا با برتری شاگردان کوهیان در این دیدار باید منتظر حضور قطعی یک نماینده ایران در فینال باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار