کد خبر: 1136134
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
استاندار لرستان خبر داد؛
زیویار، با اشاره به بهره برداری از 2واحد تولیدی در شهرستان سلسله به مناسبت دهه فجر، گفت: در این 2 واحد تولیدی در مجموع بیش از ۲۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

به گزارش جوان از لرستان، فرهاد زیویار، امروز(16بهمن)، در حاشیه افتتاح پروژه‌های دهه فجر شهرستان سلسله، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ایام دهه فجر فرصتی برای بیان دستاوردهای انقلاب است.

استاندار لرستان با اشاره به اهمیت رونق واحدهای تولیدی و کمک به چرخ اشتغال و اقتصاد استان، افزود: رونق واحدهای تولیدی از مولفه های مهم افزاایش اشتغال و رفع مشکلات بیکاری است.

وی با اشاره به اینکه بهره برداری از واحدهای تولیدی شهرستان سلسله در سال جاری بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است، عنوان کرد: امروز در شهرستان سلسله دو واحد تولیدی بخش تولیدات کشاورزی شامل شرکت‌های بسته بندی خشکبار و تولید قارچ به بهره برداری رسیدند.

زیویار بیان کرد: برای ساخت و بهره برداری از شرکت بسته بندی خشکبار سلسله ۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است که مبلغ ۲۴ میلیارد ریال آن در قالب تسهیلات اشتغال به این تولید کننده اعطا شده است.

وی افزود: بهره برداری شرکت تولید قارچ خوراکی سلسله نیز ۶۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است که مبلغ ۳۰ میلیارد ریال آن در قالب تسهیلات اشتغال است.

استاندار لرستان یادآور شد: در این 2 واحد تولیدی در مجموع بیش از ۲۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار