کد خبر: 1127526
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
امام جمعه اسلامشهر گفت: سند وفاداری مردم اسلامشهر به نظام تقدیم هزار شهید از این شهرستان در راه انقلاب و ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
محمدرضا عباسی

رئیس واعضای شورای شهرستان اسلامشهر، با حضور در دفتر امام جمعه اسلامشهر، با حجت الاسلام محمدباقر برقراری دیدارو گفتگو کردند.
دراین دیدار صمیمی اعضای شورای شهرستان اسلامشهر با تبریک انتصاب حجت الاسلام برقراری به سمت امام جمعه اسلامشهر، از تلاشها و زحمات ۴۲ساله حجت الاسلام نوروزی امام جمعه سابق این شهرستان تقدیر کرده و خواستار توجه بیشتر به مسائل شهرستان بویژه در حوزه روستاهای منطقه در عرصه های مختلف فرهنگی واجتماعی شدند.
حجت الاسلام برقراری در این دیدار با گرامیداشت یاد وخاطره آیت الله مصباح یزدی و سردار دلها حاج قاسم سلیمانی،خدمت به مردم را توفیقی برای مسئولین دانست و اظهارکرد: ما سنخگوی نظام ،دین و مردم هستیم، باید سخنهای مردم را به گوش مسئولین برسانیم، هرچند که مسئولین مشکلات مردم را می دانند،اما ما تکرار مکرارات و یاد آوری می کنیم و پیگیر رفع مشکلات و مسائل مردم هستیم.
حجت الاسلام برقراری افزود: سند وفاداری مردم اسلامشهر به نظام تقدیم هزار شهید از این شهرستان در راه انقلاب و ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است، مردم ولایتمداراین منطقه همچنان به این نظام وفادارهستندو این سرمایه و ظرفیت بسیار ارزشمند برای جامعه و نظام محسوب می شود.
وی بااشاره به نقش وتاثیر جوانان دربرنامه های اجتماعی، بیان کرد: جوانان سرمایه ها و آیندسازان مملکت و زینت کشور هستند،باید درکنار توجه به مسائل اقتصادی، اجتماعی و... به بحث مسائل فرهنگی جوانان بیشتر پرداخته و عنایت شود، در کنار اقدامات فرهنگی می توان به مباحث اقتصادی و درآمدزایی پرداخت و برای جوانان هم اشتغالزایی کرد.
حجت الاسلام برقراری با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی دستگاههای مختلف و ادارات به جامعه از سوی دولت و دولتمردان،خاطر نشان کرد:باید با بیان اقدامات و تببین خدمات انجام شده مردم را با خدمات نظام بویژه در حوزه های فرهنگی و اجتماعی آشنا و آگاه کرد،باتوجه به تغییرات ایجادشده و رفتارهای بوجود آمده درجامعه وبادر نظرگرفتن فتنه ها و توطئه های دشمنان، می توان با اقدامات فرهنگی و فرهنگ سازی در راستای شعایر دینی و منویات مقام معظم رهبری، می توان با صرفه جویی و استفاده بهینه از منابع کشور ، باعث رشد و پیشرفت کشور شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار