کد خبر: 1113212
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹
مدیرکل بازرسی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور:
حقیقی، گفت: بازرسی و حراست را دو واحد توانمند در نهادها و ادارات خواند و گفت: این واحدها با نگاه پیشگیرانه و صیانتی فعالیت می کنند.

به گزارش جوان از لرستان، «سعید حقیقی» در دومین گردهمایی منطقه ای که باحضور روسای ادارات و کارشناسان(استان های غرب کشور) در استان لرستان برگزار شد، اظهار داشت: بازرسی بنیاد شهید بازوی مدیران برای پیشبرد کارها و خدمت به جامعه هدف است.

مدیرکل بازرسی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از بنیاد شهید به عنوان یک نهاد ارزشی یاد کرد و افزود: بازرسی و حراست دو واحد توانمند برای همه دستگاه ها به ویژه بنیاد شهید هستند و این دو نهاد تعامل خوبی با هم دارند، این دو نهاد در رقابت با باهم نیستند.

وی با تأکید بر اینکه  نباید اجازه داد که در ذیل پرچم جمهوری اسلامی تخلفی صورت گیرد، عنوان کرد: بازرسی بنیاد شهید در برخورد با تخلفات و مفاسد با کسی تعارف ندارد.

حقیقی به حاکم بودن روح معنوی در بنیاد شهید اشاره کرد و گفت: این نهاد یکی از مجموعه های سالم در کشور است و نباید در این مجموعه موردی تخلف رخ دهد و در این راستا باید با نگاه پیشگیرانه و صیانتی پیش برویم.

وی بر ضرورت ارتباط منطقی و فعالانه استان ها با بازرسی مرکز بنیاد شهید و امور ایثارگران مطالبه جدی بوده که باید مورد توجه ویژه استان ها قرار گیرد.

مدیرکل بازرسی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور اظهار کرد: همکاران واحد  بازرسی با همدلی، هم افزایی، خرد جمعی، شناخت توانمندی های و شناخت موقعیت‌های مکانی و زمانی در راستای حفظ و ارتقاء جایگاه بازرسی تلاش می کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار