کد خبر: 1092171
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
فرماندار خداآفرین با اشاره به نقش جمعیت هلال احمر در ایجاد آرامش و افزایش مشارکت‌های مردم در حوادث و امداد و نجات‌های کشور گفت: آرامشی که به موجب فعالیت امدادگران این جمعیت در جامعه و مردم ایجاد می شود نوعی اطمینان خاطر در زمان وقوع بحران است.

علی اکبر نکونام در مراسم تودیع و معارفه رییس جمعیت هلال احمر شهرستان خداافرین با اشاره به اصول رفتارهای هلال احمر از جمله بی غرضی و بی طرفی، استقلال، خدمت داوطلبانه ، بشر دوستانه بودن و یگانگی و جهان شمولی بودن، گفت: هلال احمر چندین شاخه گسترده دارد که می تواند از طریق تعامل با سایر ارگانها و ادارات در دستیابی به اهداف خود موفق تر عمل کند.

وی در ادامه با ابراز تأسف از محرومیت اقتصادی و معیشتی مردم این شهرستان با وجود حاصلخیز بودن افزود: مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه خداآفرین شایسته خدمات بهتر و بیشتر هستند .

نکونام تعامل بیشتر هلال احمر با ادارات شهرستان را خواستار شد .

مشاور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با بیان اینکه هلال احمر یک مجموعه مردم نهاد است، گفت: ویژگی اصلی هلال احمر خدمت داوطلبانه است .

وی افزود: تغییر مسئولیت در هلال احمر صرفا یک تشریفات اداری بوده و هدف ازآن چرخش نخبگان و استفاده از فکر و توانایی و عملکرد جدید برای خدمات بهتر است .

وی با تاکید بر داوطلب محور بودن هلال احمر در فراسوی مرزها هدف این نهاد  را تسکین آلام بشریت عنوان کرد .

در این مراسم پناه حسن زاده به عنوان رییس جدید جمعیت هلال احمر خداآفرین معرفی و از خدمات عبادت عبدلی قدردانی شد

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر