کد خبر: 1090553
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹
عضو مجلس خبرگان اعلام کرد:
عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: جدیت در کار بالاترین خدمت مسئولان محلی به مردم در زمان حاضر است و بر همین اساس آنان باید از روزمرگی دوری کرده و برای رفع مشکلات مردم همت کنند.

آیت‌الله محمدتقی پورمحمدی  در جمع مسئولان دستگاه‌های اجرایی این شهرستان بیان کرد: قدرت نظام نیز در گرو علم و تخصص مسئولان اجرایی است و اگر این تخصص با جدیت همراه باشد، راهگشا خواهد بود.

وی با توصیه به مسئولان نظام اسلامی که برای حفظ میز مسئولیت تلاش نکنند، اظهار داشت: چه بسا تغییر یک مسئول اجرایی، به منزله نفس تازه‌ای بر پیکره یک سازمان و نهاد باشد.

وی همچنین سفر هئیت دولت به آذربایجان‌شرقی طی روزهای آینده را مبارک خواند و ضمن آرزوی موفقیت برای همه کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: مسئولان باید کاری کنند که شرمنده امام راحل، رهبری و شهدا نباشند. 

عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین به ترور شهید «حسن صیاد خدایی» توسط دشمنان نیز اشاره و بیان کرد: در چنین شرایطی همه مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید گوش به زنگ باشند تا از سوی دشمنان تخلیه اطلاعاتی نشوند. 

آیت‌الله پورمحمدی اضافه کرد: کشورمان تاکنون ۳۰۰ هزار شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده که آخرین مورد آن شهید «صیاد خدایی» است و مسئولان باید با کار جهادی نزد این شهدا رو سفید باشند.

وی همچنین بر همکاری و تعامل مسئولان اجرایی شهرستان جهت میزبانی شایسته از نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در سفر هئیت دولت به استان تاکید کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر