کد خبر: 1085379
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱
ویسکرمی، گفت: بنیاد برکت در ۳۹ پروژه بهداشتی و درمانی مناطق کمتر توسعه یافته لرستان مشارکت می‌کند.

به گزارش جوان از لرستان، «حامد ویسکرمی»، امروز(30فروردین) در جمع خبرنگاران اظهارداشت: با عنایت به ضرورت و اهمیت مقوله سلامت و تاثیر آن بر روند پیشرفت، به خصوص در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته، بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اقدام به مشارکت در ایجاد مراکز بهداشتی و درمانی لرستان کرده است.

وی افزود: این طرح ها با هدف بهبود کیفیت زندگی مردم و همچنین ارتقاء شاخص‌های سلامت در استان صورت گرفته است، که در قالب آن ۳۹ پروژه بهداشتی شامل مراکز بهداشت، مراکز جامع سلامت و اورژانس‌های بین جاده‌ای تعریف شده‌اند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) لرستان با بیان اینکه مجموع ۳۹ پروژه بهداشتی، تا کنون ۲۱ پروژه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفته است، عنوان کرد: تلاش‌ها برای اتمام ۱۸ پروژه باقیمانده ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه در مجموع  بیش از ۲۶۳ میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه ها اختصاص یافته است، گفت: تاکنون ۱۸۳ میلیارد ریال آن تخصیص و هزینه شده است.

ویسکرمی بیان داشت: امیدواریم با تلاش های دانشگاه علوم پزشکی شاهد تسریع در روند احداث و بهره برداری از پروژه‌های باقیمانده و افزایش خدمت رسانی به مناطق محروم استان باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار