کد خبر: 1055913
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷

شروط کرونایی برای بازگشایی تالارهای عروسی

عروسی در دوران کرونا

 

با همه گیری اپیدمی کرونا تمامی تالار های عروسی بسته شده بودند و عروسی ها در منازل انجام میشد. اما باید بگویم که برگزاری مراسم عروسی در تالار های پذیرایی دارای مزیت های بسیاری است و  حال و هوای دیگری هم دارد. همیشه برای عروسی ها به تالار ها میرویم و به جشن و پایکوبی میپردازیم اما با شیوع و همه گیر شدن ویروس خطرناک کرونا بسیاری از این لذت ها از ما گرفته شده است. خوشبختانه باید به شما بگویم که همواره انسان می توانند خود را با شرایط وقف دهد و بنابراین شروط کرونایی برای بازگشایی تالارهای عروسی به وجود آمده اند.

تحقیقات نشان داده اند که با رعایت پروتکل های بهداشتی می توانیم تا حد زیادی از انتشار و انتقال ویروس کرونا جلوگیری کنیم و به همین منظور می بایست یک سری شرایط را در این باره رعایت کنیم.

شروط کرونایی برای بازگشایی تالارهای عروسی از طرف اتاق اصناف صتاد مقابله با ویروس کرونا صادر شده است و به همین منظور تالار های عروسی می توانند اقدامات لازم برای باز گشایی تالار های خود را انجام دهند.

این خبر می تواند برای بسیاری از افراد و جوان هایی که میخواهند عروسی بگیرند هیجان انگیز باشد.

شروط کرونایی برای برگزاری جشن عروسی

برای اینکه شما عروس و دامادهای عزیزی که یک سال و نیم صبر کرده اید تا ویروس کرونا ریشه کن شود و بعد جشن عروسی خود را برگزار کنید اما شرایط هنوز مانند گذشته است ما راه چاره ای اندیشیده ایم تا شما هم بتوانید جشن عروسی خود را برگزار کنید و هم نکات بهداشتی درباره ویروس کرونا را بخبوی رعایت کنید.

شروط کرونایی برای بازگشایی تالارهای عروسی به دو دسته بندی مختلف برای تالارهای رو باز و سر بسته تعریف شده است که در ادامه به آن ها اشاره ای کرده ایم.

شرایط کرونایی برای تالار های رو باز

از جمله کارها و تشریفات عروسی که در تالارهای مختلف باید در این دوران به آن ها اهمیت زیادی داد رعایت پروتکل های بهداشتی است.

این تالار ها دارای محدودیت های کمتری هستند و برای اینکه سرباز هستند می توانند راحت تر عروسی را برگزار کنند اما این دلیل نمی شود که پروتکل ها را رعایت نکنند و از آن جایی که در عروسی ها جشن و پایکوبی به راه می باشد رعایت پروتکل ها کمی سخت است اما این کار برای حفظ جان افراد بسیار ضروری است.

این پروتکل ها شامل زدن ماسک و دستکش و استفاده از ضدعفونی کننده ها می باشد و افراد می بایست فاصله اجتماعی را رعایت کنند. این فاصله اجتماعی در تالار های باز 1 تا 2 متر تعین می شود و در این نوع تالار ها می بایست برای هر صندلی فضایی بین 2 تا 3 متر در نظر گرفته شود.

افراد می بایست تا 8 متر مربع با یکدیگر فاصله داشته باشند و می بایست این پروتکل ها را رعایت کنند تا بتوانند عروسی را برگزار کنند.

تالار های بسیار زیادی وجود دارند که با استفاده از این پروتکل ها عروسی های خود را برگزار میکنند و از آنجایی که گرفتن عروسی در منزل با مشکلاتی موجه است به افرادی که میخواهند عروسی بگیرند توصیه می شود تا این کار را در تالار های سر باز انجام دهند.

شرایط کرونایی برای تالای های سرپوشیده

از آنجایی که تالار های مسقف یا سر پوشیده دارای فضایی بسته می باشند می توان گفت که شرایط در این تالار ها سخت گیرانه تر است و شروط کرونایی برای بازگشایی تالارهای عروسی مسقف بسیار محدود تر می باشد.

این تالار ها می بایست علاوه بر پروتکل های بهداشتی یعنی ماسک و دست کش و استفاده از مواد ضد عفونی کننده شرایط دیگری را هم رعایت کنند. تالار هایی که در شهر های قرمز هستند نمی توانند عروسی را با بیشتر از 15 نفربرگزار کنند و تالار هایی که در شهر های نارنجی قرار دارند می بایست افراد حاضر تا 20 نفر باشد. تالار هایی هم که در شهر های زرد می باشند تنها می تووانند تا 30 نفر و تالار هایی که در شهر های آبی قرار دارند می توانند تا 50 نفر را در خود جای دهند.

شروط کرونایی برای بازگشایی تالارهای عروسی

تالار های فعال در ایام کرونا

شروط کرونایی برای بازگشایی تالارهای عروسی مسقف به این صورت است که علاوه بر پروتکل های بالا می بایست فاصله اجتماعی را نیز رعایت کنند و این فاصله همانند تالار های باز می باشد و سر میز های 8 نفره می بایست تا 3 نفر بنشینند و سر میز های 4 نفره تا حداکثر 2 نفر می توانند حضور داشته باشند.

تعطیلی تالار های عروسی

تالار های عروسی بعد از پاندمی ویروس کرونا تا یک سال تعطیل بودند و این کار آسیب های بسیار زیادی را به جامعه وارد کرد و بسیاری از افراد ورشکسته و بی کار شدند. این در حالی است که در سال جاری با پیشنهاد بازگشایی تالار ها موافقت شده است اما می بایست پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

شروط کرونایی برای بازگشایی تالارهای عروسی این امکان را به آن ها می دهد تا بتوانند دوباره جشن ها و عروسی های خود را در تالار ها برگذار کنند. انتخاب آنلاین تشریفات عروسی به شما کمک می کند تا در مدت زمان کوتاهی تالار عروسی خود را انتخاب کنید و از باز بودن آن در ایام کرونا مطمئن باشید.

با وارد کردن و ساختن واکسن ویروس کرونا امید می رود که دیگر نیازی به تعطیلی تالار ها و اماکن تفریحی نباشد اما تا آن زمان می بایست تمامی پروتکل ها را رعایت کرد و در صورت تخلف در این زمینه علاوه بر این که جان افراد به خطر می افتد می تواند باعث پلمپ شدن تالار و یا جریمه شدن آن ها شود.

شروط کرونایی برای بازگشایی تالارهای عروسی یک نویدی برای جوانان و افرادی است که قصد گرفتن جشن عروسی را دارند چرا که حدود یک سال این تالار ها بسته بودند و امکان گرفتن عروسی وجود نداشت.

شروط کرونایی برای بازگشایی تالارهای عروسی

سخن پایانی

در آخر باید به شما بگویم که می توانید عروسی خود را در تالار ها برگذار کنید، تالار های عروسی سر باز و سر بسته این امکان را به شما می دهند که عروسی و مراسمات خود را در آنها برگزار کنید اما این کار می بایست با رعایت پروتکل های بهداشتی همراه شود و این نشان دهنده اهمیت این پروتکل ها یعنی استفاده از ماسک و دستکش می باشد و باید حتما فاصله اجتماعی را رعایت کنید.

شروط کرونایی برای بازگشایی تالارهای عروسی را باید رعایت کرد و در غیر این صورت نمی توانید عروسی را برگزار کنید و جان افراد به این صورت به خطر می افتد.

تگ ها: تشریفات عروسی – تالار عروسی – تالارهای عروسی در کرونا - انتخاب آنلاین تشریفات عروسی

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر