کد خبر: 1053952
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۷

دانلود زخم کاری و بررسی آن

زخم کاری نام جدیدترین اثری است که جواد عزتی در آن نقش اصلی را بر عهده دارد. این اثر بر اساس رمان بیست زخم کاری تولید شده است. این رمان یکی از پرفروش ترین آثار معاصر می باشد که تنها پنج سال از عمر آن می گذرد. این کتاب توانسته توجه محمد حسین مهدویان را به سمت خود جلب نماید. او تا پیش از این تنها آثاری با محوریت انقلاب تولید می کرد اما این اثر او جنبه ی انتقادی دارد و به عنوان نخستین کار او در شبکه نمایش خانگی قلمداد می شود. داستان زخم کاری در رابطه با مدیر یکی از شرکت های نفتی است که در دایره ی افراد با نفوذ قرار دارد. او با نروژی های قرار دادی را امضا می کند اما در حین واریز وجه، کارهایی بر خلاف تصور سایرین انحام می دهد. این موضوع پیچیدگی بسیاری را به ماجرا می دهد که داستان را به شدت جذاب می کند. این جذابیت زمانی بیشتر می شود که بدانید بازیگران مطرحی همچون جواد عزتی، هانیه توسلی، گلاره عباسی، الهه حصاری و... در آن به ایفای نقش پرداخته اند . این مزیت ها در کنار کارگردانی مهدویان باعث شده تا بسیاری از مخاطبان به دنبال دانلود سریال زخم کاری باشند .

دانلود فیلم و سریال خارجی دوبله فارسی مووی لند

دانلود فیلم جدید با کیفیت بالا

یکی از مهمترین مزیت هایی که در شبکه نمایش خانگی دیده می شود ،  فراهم نمودن بستری ویژه برای دانلود فیلم جدید است. این شبکه با استفاده از بازوهای تبلیغاتی خود همواره در تلاش بوده تا جدیدترین و البته بهترین تولیدات سینمایی را در اختیار کاربران خود قرار دهد. مووی لند به عنوان یکی از بازو های تبلیغاتی این شبکه ، سعی کرده تا طیف بسیار زیادی از فیلم های جدید دنیا را در ساختار خود جای دهد. این رسانه سعی کرده تا جدیدترین تولیدات سینمایی را با فاصله ی اندکی بر روی سرور های خود بارگذاری نماید. این موضوع سبب شده تا مووی لند یک مرجع مناسب برای افرادی باشد که به دنبال دانلود فیلم جدید هستند.

دانلود فیلم و سریال خارجی دوبله فارسی مووی لند

دانلود فیلم خارجی و سریال ایرانی با لینک مستقیم از سایت مووی لند

انسانِ قرن بیست و یکم به شدت با سینما انس گرفته است. تماشای فیلم به عنوان یکی از اصلی تر ین سرگرمی های بشر شناخته می شود. این موضوع باعث شده تا هر ساله آثار بسیار زیادی در این حیطه ساخته شود. با وجود خیل انبوهی از تولیدات اما هنوز هم بیشتر کاربران نمی توانند به صورت مناسب به آن ها دسترسی داشته باشند. دلیل این موضوع را می توان نبود یک مرجع ایده آل دانست. بیشتر رسانه های فعال در این حوزه دارای آرشیو بسیار محدودی هستند. از طرفی دیگر آنان تبلیغات گسترده ای را در ساختار خود قرار داده اند که باعث می شود تا مخاطب نتواند به سادگی در فضای وبسایت گردش کند. مووی لند به خوبی بر این مشکلات واقف بوده است. به همین جهت این رسانه سعی کرده تا آرشیو عظیمی از انواع فیلم و سریال را  جمع آوری نماید. از طرفی دیگر این رسانه کلیه ی تبلیغات را حذف نموده و به همین جهت به عنوان یک گزینه ی آیده آل جهت دانلود فیلم و سریال شناخته می شود ادرس ثابت ما : movieland.cc  .

 

دانلود فیلم و سریال خارجی دوبله فارسی مووی لند

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر