کد خبر: 1365807
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۵ - ۰۹:۱۱
فعال شدن مجدد آژیرهای خطر در بحرین وزارت کشور بحرین از فعال شدن مجدد آژیرهای خطر در این کشور خبر داد.

جوان آنلاین: وزارت کشور بحرین از فعال شدن مجدد آژیرهای خطر در این کشور خبر داد و از شهروندان بحرینی خواست به نزدیک ترین مکان امن بروند.

بامداد امروز نیز وزارت کشور بحرین اعلام کرد که آژیرهای هشدار در سراسر این کشور به صدا درآمد.

ارتش کویت نیز مدعی شد که سامانه‌های پدافند هوایی این کشور با حملات موشکی و پهپادی مقابله کردند.

لازم به ذکر است که نقض آتش بس امضا شده با ایران از سوی عناصر آمریکایی با دستور مستقیم ترامپ باعث ناامن شدن منطقه و تنگه هرمز شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
captcha
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار