کد خبر: 1365404
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۵ - ۱۷:۴۹
تماس تلفنی نخست وزیر پاکستان با امیر قطر نخست وزیر پاکستان از تماس تلفنی با امیر قطر خبر داد.

جوان آنلاین: شهباز شریف، نخست وزیر پاکستان امروز چهارشنبه از تماس تلفنی با شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر خبر داد.

به گزارش تسنیم، نخست وزیر پاکستان اعلام کرد که از امیر قطر به خاطر حمایت کشورش از تلاش‌های صلح که به امضای یادداشت تفاهم تاریخی در اسلام آباد منجر شد، تشکر کرد.

شهباز شریف افزود: ما بر اهمیت حفظ این روند از طریق استمرار گفت‌و‌گو‌ها و تلاش‌های دیپلماتیک توافق کردیم.

 نخست وزیر پاکستان گفت: در گفت‌و‌گو با امیر قطر رضایت خود را از پیشرفت مثبت حاصل شده در دور اول مذاکرات فنی در بورگنستوک ابراز کردیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
captcha
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار