رئیس مجلس شورای اسلامی پس از شرکت در بیستمین اجلاس اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی (PUIC)، با بدرقه نایب رئیس مجلس آذربایجان، باکو را به مقصد تهران ترک کرد. جوان آنلاین: محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، دقایقی پیش پس از پایان برنامههای خود در جمهوری آذربایجان، باکو را به مقصد تهران ترک کرد.
به گزارش مهر، قالیباف صبح امروز برای شرکت در بیستمین اجلاس اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی (PUIC) وارد باکو شده بود.
رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان این سفر، ضمن سخنرانی در اجلاس اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی، با الهام علیاف، رئیسجمهور جمهوری آذربایجان و روسای مجالس ترکیه و جمهوری آذربایجان دیدار و گفتوگو کرد.