کد خبر: 1364932
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۰۸:۵۳
تاکید وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بر تداوم حضور در جنوب لبنان وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد: ارتش این رژیم از مواضع خود در جنوب لبنان عقب‌نشینی نخواهد کرد و نیروهای اسرائیلی در تمامی نقاط موسوم به «منطقه امنیتی» باقی خواهند ماند.

جوان آنلاین:  یسرائیل کاتس، وزیر جنگ کابینه نتانیاهو گفته است که ارتش این رژیم از مواضعی که در جنوب لبنان در کنترل دارد، خارج نخواهد شد.

به نوشته روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت»، کاتس روز یکشنبه تأکید کرده است که نیروهای اسرائیلی در همه مواضع خود در «منطقه امنیتی» باقی می‌مانند.

او همچنین با طرح این ادعا که اعلام آتش‌بس به معنای باقی ماندن ارتش اسرائیل در تمامی مواضع این منطقه در لبنان است، افزود: «هیچ‌گونه محدودیتی برای سربازان ارتش اسرائیل در زمینه حرکت برای از بین بردن تهدیدها وجود نخواهد داشت.»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
captcha
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار