کد خبر: 1325464
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۴ - ۱۷:۱۰
تکلیف کارت‌های بانکی و خدمات آنلاین بانک منحل شده چه می‌شود؟ با گذشت دو روز از آغاز انتقال بانک آینده به بانک ملی ایران، خدمات بانکی شامل کارت‌ها، حساب‌ها و همراه‌بانک مشتریان بدون مشکل فعال هستند و کارت‌ها تا زمان درج‌شده بر روی آنها معتبر خواهند بود.

 جوان آنلاین: درباره وضعیت کارت‌های بانکی بانک آینده، مسئولان شعب اعلام کردند که کارت‌های موجود در دست مشتریان تا پایان تاریخ انقضای درج‌شده روی کارت‌ها کاملاً معتبر هستند و هیچ نیازی به تعویض یا ابطال آنها نیست.

ایسنا در خبری نوشت:مشتریان می‌توانند همچنان با کارت‌های خود تراکنش انجام دهند و از تمامی خدمات دستگاه‌های خودپرداز، درگاه‌های پرداخت و عملیات بانکی استفاده کنند. در نهایت پس از پایان تاریخ انقضا، مشتریان می‌توانند با مراجعه به شعب بانک ملی یا شعب بانک‌های سابق آینده (بانک ملی فعلی) نسبت به دریافت کارت جدید خود از بانک ملی ایران اقدام کنند.

یکی از موضوعات مورد توجه در این تغییر، وضعیت همراه‌بانک‌ها و خدمات غیرحضوری بود.

بر اساس اعلام شعب و بررسی ها، در حال حاضر نشان همراه‌بانک آینده به‌صورت نمادین به نشان بانک ملی تغییر یافته، اما کلیه خدمات و رمز‌های پویا همچنان فعال هستند.

در پاسخ به این پرسش که این اپلیکشن‌ها تا چه زمانی فعال خواهند بود؟ اعلام شد: طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده به‌زودی پیامک اطلاع‌رسانی رسمی برای مشتریان ارسال می‌شود تا در زمان مقرر به شعب مربوطه مراجعه و نسخه جدید همراه‌بانک بانک ملی را فعال کنند؛ بر این اساس تا پیش از آن، تمامی خدمات همراه‌بانک فعلی فعال خواهد بود و مشتریان می‌توانند بدون محدودیت از خدمات آنلاین خود استفاده کنند.

برچسب ها: بانک ، آنلاین ، منحل
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
captcha
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار