کد خبر: 1320479
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۴ - ۱۰:۵۸
شرکت آبفای گلستان:
آغاز به كار سامانه هوش مصنوعی پاسخگویی آنلاین در شركت آب و فاضلاب گلستان در راستای ارتقای سطح خدمات‌رسانی به مشترکین و تسهیل دسترسی مردم به خدمات غیرحضوری، سامانه هوش مصنوعی پاسخگویی ۲۴ ساعته چت آنلاین مرکز ارتباط با مشتریان (۱۲۲) راه‌اندازی شد.

به گزارش جوان آنلاین: ابوالفضل رحیمی،مدیرعامل شرکت آبفای گلستان  با اعلام این خبر افزود: این سامانه نوین با هدف افزایش سرعت پاسخگویی، کاهش زمان انتظار مشترکین و دسترسی آسان به اطلاعات موردنیاز طراحی و پیاده‌سازی گردیده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در بخش دیگری گفت : مشترکین محترم می‌توانند از این پس از طریق وب‌سایت و بسترهای دیجیتال شرکت آب و فاضلاب، به صورت ۲۴ ساعته سؤالات خود را در زمینه‌های مختلف از جمله قطع و وصل آب، ثبت حوادث، وضعیت انشعابات و خدمات مشتریان مطرح کرده و پاسخ فوری دریافت نمایند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان در این خصوص اظهار داشت:راه‌اندازی سامانه هوش مصنوعی در مرکز ۱۲۲ گامی مهم در مسیر تحقق دولت الکترونیک و رضایت‌مندی هرچه بیشتر مشترکین است و تلاش خواهیم کرد با توسعه این زیرساخت، خدمات متنوع‌تری در آینده ارائه شود.

گفتنی است سامانه هوش مصنوعی پاسخگویی آنلاین، از طریق وب سایت شرکت به آدرس https://www.abfagolestan. ir  در دسترس می باشد . و همچنین این سامانه به عنوان بخشی از طرح جامع تحول دیجیتال شرکت آب و فاضلاب گلستان به بهره‌برداری رسیده و به زودی قابلیت‌های پیشرفته‌تری همچون پیگیری هوشمند درخواست‌ها و تحلیل کلان‌داده‌های مشترکین نیز به آن افزوده خواهد شد.

برچسب ها: هوش ، مصنوعی ، سامانه
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
captcha
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها